شب یلدا در جمعه بازار

شب یلدا در جمعه بازار

شب یلدا در جمعه بازار

شب یلدا یا شب چله از کهن ترین جشن های ایرانیان است که معروف به بلندترین شب سال و در نخستین روز زمستان وآخرین شب از فصل پاییزهرسال انجام می گردد . خانواده های ایرانی در این شب در کنار هم مشغول به حافظ خوانی و گذراندن اوقات خوش با خوردن انواع خوراکی ها از قبیل آجیل که شامل : مغزپسته ، بادام ، تخمه و … و انواع نوشیدنی ها در کنار دوستان و اقوام خود میباشند .

فروشگاه اینترنتی جمعه بازار قصد دارد در این شب زیبا و به یاد ماندنی در کنار خانواده و دوستانتان در کنارتان باشد و مسابقه ای خاطره انگیز را برایتان برگزار کند .

شب یلدا در فروشگاه جمعه بازار :

علاقه مندان برای خرید محصولات پیشنهادی ویژه شب یلدا میتوانند برروی بنر مخصوص شب یلدا که در روی صفحه اصلی وب سایت قرار گرفته ویا پاپ آپ موجود بر روی صفحه کلیک کرده و وارد صفحه محصولات تخفیف خورده بشوند وخرید خود را انجام بدهند .

توجه : استفاده از این ویژگی از یک هفته قبل ازشروع شب یلدا برای مشتریان امکان پذیر می باشد .

شب یلدا در فضای مجازی جمعه بازار :

مشتریان و همراهان عزیز می توانند به صفحه اینستاگرام جمعه بازار به آدرس : https://www.instagram.com/jomeebazar.ir/

مراجعه کنند و بعد از دنبال کردن پیج فروشگاه جمعه بازار می توانند پست مربوط به مسابقه شب یلدا را مشاده کرده و در مسابقه شرکت کنند .

نحوه شرکت در مسابقه :

1 – شرکت کنندگان باید پیج جمعه بازار به آدرس : https://www.instagram.com/jomeebazar.ir/ را دنبال کنند .

2 – از سفره ی زیبای شب یلدا و یا عکس دسته جمعی درکنار دوستان و اقوام و یا عکس سلفی ( تمام موارد ذکر شده مرتبط با شب یلدا باشند) عکس بگیرید ودرپیج شخصی خود قرار بدهید .

3 – درپایین پست (قسمت کپشن) هشتگ های : #شب_یلدا # جمعه_بازار# یلدای_جمعه_بازار را حتما درج نمایید .

4- به قید قرعه به پنج نفر جایزه داده می شود .

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.