مسابقات هفتگی جمعه بازار

مسابقه هفتگی جمعه بازار

مسابقه هفتگی جمعه بازار


جمعه بازار بعد از چند ماه وقفه در برگزاری مسابقات اینستاگرامی در قالب جمعه های شگفت انگیز، دوباره به درخواست مکرر مشتریان و همراهان عزیز خود مجموعه مسابقات هفتگی را راه اندازی کرده است ،ولی این بار با نام مسابقات هفتگی جمعه بازار و با طرحی جدید و جذاب تر خدمتتان ارائه داده شده است .

در مسابقه اول که در غالب جمعه های شگفت انگیز برگزار می شد شرکت کنندگان در فضای اینستاگرام صفحه رسمی جمعه بازار باید زیر پست مسابقه
طبق تعداد تگهای گفته شده در پست مربوطه، تعدادی از کاربران اینستاگرام که از فالوورهای خودشان بودند را را تگ یا دعوت می کردند که به اولین نفری که تگهای خواسته شده را به حد نساب می رساند جایزه داده می شد.

طرح جدید مسابقه جمعه بازار به نام مسابقه هفتگی جمعه بازار در ابتدای فصل پاییز شروع شده است.
نحوه وشیوه شروع مسابقه به این صورت می باشد که هر پنج شنبه عصر از ساعت 17 به بعد پست مربوط به مسابقه و محصول پیشنهادی در فضای
اینستاگرام فروشگاه جمعه بازار به نشانی jomeebazar.ir@ گذاشته می شود .

1- علاقه مندان برای شرکت در مسابقه باید زیر پست مسابقه (محصول مشخص شده) حداقل 8 نفر را تگ یا دعوت کنند.
*نکته قابل توجه این است که هر 8 تگ سالم یک شانس در قرعه کشی محسوب می شود و شما می توانید با تعداد تگ های بیشتر شانس خود را در قرعه کشی بالا ببرید.
2- هر هفته به یک نفر از عزیزانی که حد اقل تعداد 8 نفر از دوستان خود را طبق قوانین مسابقه تگ یا منشن کرده باشند محصول مشخص شده در پست مسابقه هدیه داده می شود.
3- اگر فردی در یک هفته برنده مسابقه شود و در هفته ی آینده نیز شرکت کند و و نامش در قرعه کشی انتخاب شود در صورتی برنده خواهد بود که حد اقل 8 نفر از کسانی که تگ کرده در مسابقه قبلی تگ نکرده باشد و تکراری نباشند.
4- کسانی که نامشان در قرعه کشی انتخاب می شود در صورتی برنده محسوب می شوند که صفحه اینستاگرامی جمعه بازار را فالوو کرده باشند
5- تنها پست هایی که در گوشه تصاویر آنها نوشته (ویژه مسابقه) قرار داده شده است جزء مسابقه است و با تگ کردن زیر پست های دیگر در مسابقه شرکت داده نخواهید شد.
6- نکته بسیار مهم این که نفراتی که توسط شرکت کنندگان تگ یا منشن می شوند حتماً باید از دوستان یا فالوورهای خودشان باشند و همچنین از تگ کردن پیج های تبلیغاتی نیز باید اجتناب شود و در مسابقه شمارش نمی شوند.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.