جمعه های جذاب

جمعه های جذاب

جمعه های جذاب در فروشگاه جمعه بازار

اتفاق های جذاب و زیبایی در فروشگاه همواره تخفیف جمعه بازار برای مشتریان گرامی رخ خواهد داد.

بعد از مسابقه زیبای ویژه شب یلدا که توسط تیم پشتیبانی فضای مجازی جمعه بازار انجام شد که با استقبال خوبی هم روبرو شد ، در آن نظرات بسیاری توسط مردم گذاشته شد و همچنین بعد از ارسال هدایا برای برندگان مسابقه ویژه شب یلدا ، بنا به در خواست مشتریان جمعه بازار ، تیم پشتیبانی فضای مجازی اقدام به مسابقه های جذاب در آینده کرده است.

طبق آخرین صحبت های مدیر روابط عمومی فروشگاه جمعه بازار خبرهای خوبی از جمله تعرفه های ویژه محصولات و مسابقه های متنوع در فضای مجازی برای مشتریان و همراهان گرامی خواهیم داشت که در آینده اعلام خواهیم کرد.

همچنین وی به مسابقه ویژه ای به نام جمعه های جذاب جمعه بازار که در رابطه با آن شایعات متفاوتی ایجاد شده بود اشاره کرد.ایشان مبنی بر درخواست مشتریان گرامی و همچنین بررسی شرایط موجود در بازار خاطرنشان کرد که مسابقه ویژه جمعه های جذاب جمعه بازار صحت دارد و در ادامه به توضیحات کامل برای شرکت در این مسابقه و قوانین آن اشاره کردند.

نحوه شرکت در مسابقه هفتگی جمعه های جذاب جمعه بازار :

علاقه مندان می توانند هر هفته از ساعت 21 چهارشنبه تا ساعت 17 عصر روز جمعه همان هفته بنر محصول پیشنهادی در مسابقه را بعد از رویت کردن در صفحه رسمی اینستاگرام جمعه بازار ، شروع به تگ یا منشن کردن سایر دوستان خود در زیر پست ویژه همان هفته انجام بدهند.تعداد حداقل تگ ها یا منشن های هر هفته برای عزیزان در کپشن ( توضیحات) هر پست نوشته می شود.

وی افزود مسابقه جمعه های جذاب به این صورت می باشد که هر هفته یک محصول به همراهان و مشتریان فروشگاه جمعه بازار معرفی می شود و کسانی که علاقمند به آن محصول هستند باید طبق توضیحات زیر پست گذاشته شده ، تعداد حداقل مشخصی از دوستان خود را در قسمت کامنت محصول ویژه جمعه های جذاب دعوت کنند.

قوانین مسابقه :

1.به اولین نفری که طبق توضیحات داده شده در زیر پست به مقدار حداقل برسد و سرانجام کار خود را اعلام کند.بعد از شمارش تگ ها ، محصول مشخص شده در پست ویژه آن هفته به صورت رایگان برای آن فرد به عنوان هدیه ارسال می شود.

2.هر هفته فقط به یک نفر هدیه داده می شود.

3.اگر فردی در یک هفته برنده مسابقه جمعه های جذاب شد و بخواهد در هفته آینده هم شرکت بکند تنها در صورتی می تواند این کار را انجام دهد که دوستانی که در کامنت مسابقه هفته قبل دعوت کرده است در هفته های آینده دعوت نکند.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.