جمعه بازار مدیا راه اندازی شد

تولد جمعه بازار مدیا

جمعه بازار مدیا

 

این وبسایت، رسانه ای است که تحت پوشش شبکه اینترنت فعالیت می کند. این بخش از سایت جمعه بازار که حدود یکسال از فعالیت غیر رسمی آن می گذرد، در گذشته به شکل غیر منسجم و بدون دسته بندی و سر و شکل رسانه ای فعالیت داشته است. رسانه جمعه بازار در یکسال گذشته محبوبیت بسیاری به دست آورده و این بار تحت قالب جدید و حرفه ای با نام جمعه بازار مدیا برای مخاطبان خود رونمایی شد.

 

شمای کلی جمعه بازار مدیا

 

تاریخ افتتاح این بخش از فروشگاه اینترنتی جمعه بازار در رندترین تاریخ سال مورخ 1399/9/9 در روز یکشنبه انجام شد که در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با آن بیان خواهد شد.

در شکل ظاهری جدید سعی شده هر کدام از مطالب نظم بهتری به خود بگیرند تا علاقه مندان بتواند مطالب مورد نظرشان را بهتر جست و جو نمایند.

اگر بخواهیم نگاه کلی تری به ساختار ظاهری جمعه بازار مدیا نسبت به قالب قدیمی بیندازیم خواهیم دید که در قالب جدید بروز ترین و محبوب ترین اخبار و اطلاعات در صفحه اصلی قرار می گیرند که در مدل قدیمی اینطور نبود.

برای دسترسی به مطالب هر بخش در رسانه جمعه بازار باید اول از همه دسته مربوطه را انتخاب و بعد وارد مطالب مورد نیاز شوید.

همچنین قابلیت جست و جو در این وبسایت قرار داده شده است که به راحتی می توانید مطالب مورد نظرتان را پیدا کنید.

مخاطبان می توانند در سمت راست بالای صفحه دسته بندی مشخص شده را مشاهده کرده و با توجه به علاقه خودشان مطالب مورد نظر را مطالعه کنند.

 

بخش های مختلف جمعه بازار مدیا

 

اخبار جمعه بازار

این بخش با توجه به نام مشخصش، خبر های مربوط به فعالیت های مجموعه جمعه بازار را در خود جای می دهد.

عموما در این صفحه مطالبی از جمله تخفیف های ویژه و مناسبتی، مسابقات، قرعه کشی و جوایز، اخبار فضاهای مجازی و … فروشگاه قرار داده می شود.

 

TV بازار

از دیگر بخش های جمعه بازار مدیا، tv بازار است که شامل رسانه تصویری، تمامی کلیپ های کاربردی، خبری و … در این بخش قرار می گیرد که این بخش هم شامل زیر مجموعه هایی از قبیل بخش تحلیل محصولات است.

 

تحلیل محصولات

در قسمت تحلیل محصولات جمعه بازار مدیا قصد داریم محتواهای های تصویری کاملا کاربردی با موضوعیت تحلیل و بررسی محصولات موجود در فروشگاه را قرار دهیم.

این ویدیو ها می تواند راهنمای خوبی برای مشتریان عزیز باشد و در بحث توضیحات قبل از خرید اطلاعات کاربردی در اختیار مخاطبان گرامی قرار دهد.

توضیحات داده شده در محتواهای تصویری نگاه کاملا فنی و تخصصی به وسایل و محصولات فروشگاه ندارد بلکه با توجه به اطلاعات داده شده در قسمت اطلاعات بیشتر محصولات قصد دارد توضیحات روان تری در جهت معرفی محصول به مخاطبان خود داشته باشد.

 

مقالات

در قسمت مقالات رسانه جمعه بازار ، انواع مقاله های مفید و کاربردی قرار داده شده است که برای همه افراد با سنین مختلف مناسب است.

نویسندگان این قسمت عموما از نویسندگان مجموعه جمعه بازار و بعضی هم از نویسندگان حرفه ای هستند که با این مجموعه همکاری می کنند.

در این بخش از مطالب ترجمه شده، تألیفی و بهینه شده استفاده می شود که سعی شده به صورت روان و مفهومی نوشته شوند.

 

اخبار تکنولوژی جمعه بازار مدیا

این بخش نیز جزء مفیدترین قسمت های این رسانه است. در این قسمت می توان مطالب جدیدی در مورد تکنولوژی های نو ظهور را فرا گرفت.

 

اخبار مهم و فوری

این بخش شامل تمامی اخبار فوری از نقاط مختلف جهان می شود اما تمرکز بیشتر این قسمت بر اخبار مهم و فوری ایران عزیز است.

 

آموزشی

مطالب آموزشی جالبی می توانید در این بخش مشاهده فرمایید. حوزه های مورد بحث در قسمت آموزش شامل آشپزی، بهداشت و سلامت، اینترنت و فضای مجازی و … است.

اگر قصد پیدا کردن مطلب یا موضوع خاصی در رسانه جمعه بازار را دارید برای دسترسی سریع و بهتر می توانید از جست و جو در مطالب متن مورد نظرتان را نوشته و دکمه سرچ را بزنید.

امیدواریم که لحظات خوبی را در جمعه بازار مدیا سپری کرده و استفاده کافی را ببرید.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.