تحلیل اینستاگرامی محصولات جمعه بازار

تحلیل اینستاگرامی محصولات جمعه بازار

تحلیل اینستاگرامی محصولات جمعه بازار

با توجه به خرید هر چه بهتر و راحت تر هموطنان عزیز، مخصوصاً در شرایط کرونا که خرید حضوری خطرات زیادی به همراه دارد، مجموعه جمعه بازار تصمیم به راه اندازی بخش  تحلیل محصولات  گرفته است. به همین سبب مدیریت روابط عمومی جمعه بازار اعلام کرده است که از تاریخ 1399/08/29 هر هفته روز های دو شنبه و پنج شنبه تحلیل اینستاگرامی محصولات جمعه بازار به صورت پخش زنده ( لایو بررسی کالا ) در فضای مجازی اینستاگرام برگزار می شود.

دلایل تحلیل اینستاگرامی محصولات جمعه بازار

بسیار پیش آمده که مشتریان عزیز در مورد نحوه استفاده و یا نقاط قوت و ضعف یک محصول سوالاتی را پرسیده اند و توسط پشتیبانی سایت و یا دایرکت اینستاگرام پاسخ داده شده است اما گاهی اوقات این توضیحات برای مخاطب قابل لمس نبوده و حتی مشتریان عزیز درخواست ویدیو محصول کرده اند.

در لایو بررسی کالا که به مدت حدود یک ساعت برگزار می شود سعی شده به بررسی نقاط ضعف و قوت محصولات جمعه بازار و یا مقایسه دو یا چند مدل محصول مشابه به هم پرداخته شود.

این برنامه با توجه به درخواست دنبال کنندگان پیج رسمی جمعه بازار در اینستاگرام برگزار می شود. از آنجایی که یک خرید خوب نیاز به توضیحات و داشتن اطلاعات مناسب در رابطه با محصول مورد نظر دارد، سعی بر این شده که تا آنجایی که امکان پذیر هست به طور کامل نقاط مثبت و منفی را در این برنامه زنده به بینندگان عزیز اعلام نماییم.

بررسی محصولات به صورت تصویری، به خرید هر چه بهتر مشتریان عزیز کمک خواهد کرد.

دیگر محاسن لایو بررسی کالا

در بیشتر برنامه های پخش زنده اینستاگرام، در حین انجام برنامه هدایایی برای بینندگان عزیز نیز در نظر گرفته می شود.

این جوایز در قالب پرس و پاسخ یک سوال و یک بازی یا چالش انجام خواهد شد.

همچنین در هنگام تحلیل و بررسی محصول امکان اعلام تخفیف های لحظه ای وجود دارد لذا بینندگان و مشتریان می توانند یک تجربه خرید شگفت انگیز را در فروشگاه اینترنتی جمعه بازار داشته باشند.

تحلیل اینستاگرامی محصولات جمعه بازار یک برنامه جدید و خلاقانه است که شامل اتفاقات خوب خواهد بود.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.