آموزش پردازش و ارسال سفارش

آموزش پردازش و ارسال سفارش

 

آموزش پردازش و ارسال سفارش

 

برای ارسال سفارشات خود نیاز است که مشخصات گیرنده مانند: شماره تماس، آدرس و کدپستی را وارد کنید و بعد از ارسال کالا نیاز است که شماره رهگیری که توسط پست یا تیپاکس دریافت کردید را در قسمت مربوطه وارد کنید تا درصورت نیاز همکاران ما دسترسی لازم را به شماره رهگیری داشته باشند. پس متن زیر(آموزش پردازش و ارسال سفارش) و یا فیلم بارگذاری شده را به صورت دقیق مشاهده کنید.

 

نکات لازم پردازش و ارسال سفارش

 

  1. ابتدا از پنل خود وارد داشبورد میشید.
  2. بر روی گزینه سفارش ها کلیک کنید تا سفارشات شما را نمایش دهد.
  3. سفارشاتی که باید ارسال کنید را کلیک کنید تا جزئیات ارسال را به شما نمایش دهد.
  4. در سمت چپ تصویری که مشاهده می کنید “قسمت جزئیات عمومی” تنها موردی که نیاز دارید شماره تماس مشتری است.
  5. و در مرحله بعد آدرس گیرنده (مشتری) را نیاز دارید. که از “قسمت نشانی قبض” و “نشانی حمل و نقل” آدرس مشتری را می توانید مشاهده کنید. توجه داشته باشید که، اگر در باکس نشانی حمل و نقل آدرسی درج شده بود باید کالای خود را به همین آدرس ارسال کنید و اگر آدرسی ثبت نشده بود به همان آدرسی که در باکس نشانی قبض نوشته شده است ارسال کنید.
  6. بعد از اینکه کالا را ارسال کردید در قسمت یادداشت های سفارش در باکس افزودن یادداشت، متن: “سفارش شما ارسال شد” را وارد کنید و گزینه یادداشت را برای مشتری انتخاب کنید تا پیامک برای مشتری ارسال شود.
  7. و سپس کد پیگیری کالایی که توسط پست یا تیپاکس ارسال کردید را باید وارد کنید. که نیاز است بر روی کد پیگیری کلیک کنید و نوع حمل و نقلی که انجام شده را بنویسید و کد پیگیری را وارد کنید و تاریخ ارسال را وارد کنید تا در صورت نیاز کارشناسان ما بتوانند پیگیری های لازم را انجام دهند و در انتها گزینه افزودن جزئیات رهگیری را کلیک کنید تا اطلاعاتی که درج کردید ذخیره شود.
دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.