راهنمای قیمت گذاری محصول

راهنمای قیمت گذاری محصول

 

آموزش قیمت گذاری

راهنمای قیمت گذاری محصول

 

قیمت گذاری محصول یکی از مهمترین مواردی است که باید رعایت شود. سعی کنید مقاله راهنمای قیمت گذاری محصول را به صورت کامل مطالعه کنید.

فروشنده گرامی خواهشمند است در “قیمت گذاری” کالاهای خود نکات زیر را رعایت نمایید.

 

  • در قیمت گذاری کالاهای خود در نظر داشته باشید که قیمت کالا (با توجه به قانون تضمین بهترین قیمت سایت جمعه بازار) مناسب ترین قیمت در بین فروشگاه های اینترنتی، سایت خود فروشنده و فروشگاه های سطح شهر باشد.

 

  • لازم به ذکر است این موضوع نسبت مستقیم با افزایش فروش شما فروشنده گرامی خواهد داشت. جهت جلوگیری از سردرگمی مشتریان و کاهش فروش و اطمینان آنها به کالاهای شما خواهشمند است دقت لازم را داشته باشید.

 

نحوه قیمت گذاری محصول

 

1. به منظور نتیجه بهتر در “تخفیف های سایت“، پیشنهاد می شود از قیمت صحیح برای کالاهای خود استفاده نمایید تا مشتری خرید خوبی را تجربه کرده باشد.

2. توجه داشته باشید که قیمت گذاری کالاها به صورت “تومان” می‌باشد.

3. در نظر داشته باشید که تاثیر اعداد رند برای فروش بیشتر موثر است. به عنوان مثال : 133500 قیمت صحیح نیست و قیمت درست آن 130000 است.

4. خواهشمند است در هنگام قیمت گذاری کالاهای خود نهایت دقت و حساسیت را داشته باشید تا مشکلی رخ ندهد، زیرا در صورت قیمت گذاری اشتباه و درج قیمت به بهای پایین تر از قیمت واقعی در سایت، بنا بر قوانین موجود در کسب و کار آنلاین، موظف هستید کالا را با قیمت خریداری شده توسط مشتری به ایشان تحویل دهید.

به عنوان مثال: اگه محصول شما ساعت هوشمند باشد و قیمت آن 1.500.000 تومان است و شما به اشتباه مبلغ 150.000 تومان را درج کرده باشید، طبق قانون تجارت الکترونیک موظف هستید محصول را به مشتری تحویل دهید.

5.سعی کنید بین رقبای خود، بهترین قیمت را درج کرده باشید تا فروش بهتری را تجربه کنید. فراموش نکنید که نحوه قیمت گذاری محصول به صورت اصولی شما را جزو فروشندگان برتر می کند.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.