آموزش انتخاب کلمات کلیدی و نام محصول

آموزش انتخاب کلمات کلیدی

 

 

آموزش انتخاب کلمات کلیدی و نام محصول

 

برای پیدا کردن کلمات کلیدی اصولی و مناسب برای هر محصول ساده ترین روش و پر کاربرد ترین آن استفاده از مرورگر یا موتور جستجوگر گوگل است. کلمات کلیدی در سئو بسیار مهم بوده و تاثیر آن با فروش بیشترو میزان بازدید از صفحه محصول شما رابطه مستقیم دارد. پس باید آموزش انتخاب کلمات کلیدی و نام محصول را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید فزوش بیشتری را داشته باشید.

قسمت تکمیلی این بخش در آموزش نوشتن محتوای محصول در جمعه بازار به طور کامل تری بیان شده است که بهتر است بعد از مشاهده این آموزش به سراغ نوشتن محتوای محصول هم بروید تا یک آموزش کافی و اصولی را دیده باشید. ابزار های زیادی توسط وب سایت های مختلف وجود دارند که برای پیدا کردن کلمات کلیدی در سئو سازی می توانند به ما کمک کنند که بیشتر آنها جنبه تخصصی دارد و برای همه منتاسب نیستند. اما مرورگر شرکت گوگل این امکان را برای همه فراهم آورده تا میزان محبوبیت محصولات و کلمات را بر حسب هر کشور و زبان خود به درستی برای مخاطبان خود نمایش بدهد. پس ما در این بخش می خواهیم به کمک موتور جست و جو گر گوگل کار خود را شروع کنیم.

 

آموزش انتخاب کلمات کلیدی و نام محصول با مرورگر گوگل

 

برای شروع کار وارد صفحه سرچ گوگل شوید و در قسمت کادر اسم محصول را بدون ثبت کد یا ویژگی محصول تایپ کنید و صبر کنید تا موتور جستجو به شما کلمات پر بازدید و محبوب را نمایش بدهد. بعد از گذشت چند ثانیه برای شما کلمات مترادف و مشابه آن چیزی که تایپ کردید نمایش داده می شود. بدین ترتیب کلماتی که مناسب با محصول شما هستند را انتخاب کنید و در متن خود به تعداد مناسب تکرار نمایید.

روش دوم برای به دست آوردن کلمات مناسب و پیشنهادی نوشتن نام محصول در قسمت سرچ گوگل و زدن دکمه enter است. در این بخش صفحات مختلفی در رابطه با کلمه تایپ شده شما برایتان نمایش داده می شود.

با رفتن به قسمت انتهایی صفحه کادر هایی با شکل بیضی مشاهده می کنید که در داخل آن کلماتی مشابه با آن چیزی که شما سرج کردید نمایش داده می شود. این کلمات همان کلمه هایی هستند که برای مخاطبان از اهمیت بالایی برخوردارند و محبوبیت بالاتری دارند لذا بیشتر سرچ می شوند.

 

چند نکته در پیدا کردن کلمات کلیدی

 

1 – از آن جایی که کلمات کلیدی در سئو از اهمیت بالایی برخوردار هستند به یاد داشته باشید تعداد کلمات محصول ثبت شده شما نباید بیشتر از 6 کلمه باشد.

2 – برای تعیین اسم اصلی محصول باید از فرمول زیر تبعیت کنید تا دچار مشکل نشوید.

اسم محصول + ویژگی مهم تر محصول + مدل یا کد اختصاصی محصول

مانند : ظرف شکلات خوری + چوبی + p68

3 – کلمه کلیدی اصلی در دو سر تیتر اول و دوم باید قرار بگیرند که اولی در حالت H1 و دومین تیتر در حالت H2 تنظیم شود.

4 – تکرار کلمه اصلی محصول در 400 کلمه محتوا، بین 3 الی 4 بار مناسب است.

5 – تکرار کلمات کلیدی فرعی در 400 کلمه محتوا، 3 بار مناسب می باشد.

6 – برای اضافه کردن کلمات کلیدی باید به ازای هر 100 کلمه محتوا یک عدد کلمه کلیدی را افزایش بدهید.

به این صورت با رعایت نکات بیان شده در قسمت بالای و مشاهده ویدیوی آموزش انتخاب کلمات کلیدی و نام محصول فروش جدید را در فضای آنلاین تجربه خواهید کرد. به یاد داشته باشید از کلمات و نوشته هایی استفاده کنید که مخاطبان به آن علاقه بیشتری دارند، تا میزان محبویت صفحه محصول شما در گوگل بیشتر شده و افراد زیاد تری محصول شما را ببینند.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.