همکاری در فروش جمعه بازار راه اندازی شد

همکاری در فروش جمعه بازار

سیستم همکاری در فروش جمعه بازار که از ابتدای سال 1397 استارت طراحی آن زده شد، سرانجام در تاریخ 1397/07/01 طراحی و تنظیم آن کامل شده و به بازار اینترنتی کشور پیوست. این سیستم با فراهم آوری بستری مناسب جهت فعالیت و درآمدزایی برای فعالان عرصه مجازی، گامی را در جهت اشتغال زایی برای هموطنان عزیز برداشته است.
کاربران اینترنت وفضای مجازی می توانند با عضویت در این سیستم و فعالیت، درآمد مناسبی کسب کنند. همچنین جمعه بازار با درنظر گرفتن رتبه بندی و به سبب فعالیت های بیشتر همکاران فروش خود رتبه آنها را ارتقاء داده و درصد سود این عزیزان را بالا می برد تا انگیزه ای باشد برای همکاران جهت فعالیت و کسب سود بیشتر. کار با این سیستم بسیار ساده بوده و همکاران فروش فقط فقط کافیست به جای هدر دادن وقت خود در فضای مجازی بخشی از آن را به معرفی محصولات بپردازند و بقیه کار را به جمعه بازار بسپارند و درآمد کسب کنند.
یکی از مهم ترین و شگفت انگیزترین محاسن سیستم همکاری در فروش جمعه بازار، شریک کردن همکاران در برند جمعه بازار است. به واسطه این طرح همکاران فروش گرامی به صورت مادام العمر از ارجاعات خود سود و پورسانت دریافت خواهند کرد که این در نوبه خود بی نظیر است.


دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.