جمعه های جذاب آغاز شد

جمعه های جذاب

جمعه های جذاب به درخواست مشتریان گرامی آغاز شد .

جمعه های جذاب به درخواست مشتریان گرامی آغاز شد .

علاقه مندان می توانند با شرکت در مسابقه جمعه های جذاب در صفحه رسمی اینستاگرام هر هفته محصول پیشنهادی را به راحتی به صورت رایگان دریافت کنند.

لازم به ذکر است قوانین موجود در هر پست را به طور کامل مطالعه کنید .

نحوه شرکت در مسابقه هفتگی جمعه های جذاب جمعه بازار :

علاقه مندان می توانند هر هفته از ساعت 21 چهارشنبه تا ساعت 17 عصر روز جمعه همان هفته پست محصول پیشنهادی در مسابقه را بعد از رویت کردن در صفحه رسمی اینستاگرام جمعه بازار به نشانی :https://www.instagram.com/jomeebazar.ir ، شروع به تگ یا منشن سایر دوستان خود در زیر پست ویژه همان هفته انجام بدهند.تعداد حداقل تگ ها یا منشن های هر هفته برای عزیزان در کپشن ( توضیحات) هر پست نوشته می شود.

مسابقه جمعه های جذاب به این صورت می باشد که هر هفته یک محصول به همراهان و مشتریان فروشگاه جمعه بازار معرفی می شود و کسانی که علاقمند به آن محصول هستند باید طبق توضیحات زیر پست گذاشته شده ، تعداد حداقل مشخصی از دوستان خود را در قسمت کامنت محصول ویژه جمعه های جذاب دعوت ( تگ یا منشن ) کنند.

قوانین مسابقه :

1. به اولین نفری که طبق توضیحات داده شده در زیرهر پست تگ یا منشن های خود را به مقدار حدنصاب برساند و سرانجام کار خود را در کامنت سریعا اعلام کند.بعد از شمارش تگ ها ، محصول مشخص شده در پست ویژه آن هفته به صورت رایگان برای آن فرد به عنوان هدیه ارسال می شود.

2. هر محصول پیشنهادی هر هفته فقط به یک نفر هدیه داده می شود.

3. اگر فردی در یک هفته برنده مسابقه جمعه های جذاب شود و بخواهد در هفته آینده هم شرکت بکند تنها در صورتی می تواند این کار را انجام دهد که دوستانی که در کامنت مسابقه هفته قبل دعوت کرده است در هفته های آینده دعوت نکند.

4. تنها عکس هایی که در گوشه آن نوار قرمز با نوشته زرد همراه با عنوان : ( پست ویژه مسابقه ) گذاشته می شود جزو مسابقه است .

5. شرکت کنندگان گرامی لطفا در هنگام تگ یا منشن کردن از دعوت پیج های تبلیغاتی بپرهیزید در غیر اینصورت تگ و منشن های تبلیغاتی شمرده نمی شوند.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.