جمعه سیاه در جمعه بازار

جمعه سیاه در جمعه بازار

جمعه سیاه در جمعه بازار

Black Friday یا جمعه سیاه در کشور آمریکا هرساله بعد از روزشکرگزاری انجام می شود و عملا در آخرین جمعه ماه نوامبر برای آغاز آیین خریدکریسمس انجام می گردد . در این روز شرکت ها به کارکنان خود اجازه می دهند که دراین روز مرخصی بگیرند و به خرید سال نو بروند . جمعه سیاه سال های زیادی است که دیگر جهانی شده و در بیشتر دنیا به صورت هماهنگ در تمام فروشگاه های دنیا فروشنده ها استفاده از این تخفیف جهانی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند . همانطورکه می دانیم این روز یکی از روزهای پر فروش برای فروشنده ها می باشد .

در طی چندسال اخیر که فروشگاه های اینترنتی نقش بسیار زیاد و موثری در زندگی مردم پیدا کرده اند در طی این چند سال این فروشگاه هاهم مشتریان خود را از تخفیفات ویژه روزجمعه سیاه بهره مند میکنند .

فروشگاه جمعه بازار هم امسال قصد دارد تا به جمع سایرفروشگاه های اینترنتی معتبر سراسر کشور که در روز جمعه سیاه تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود قرار می دهند بپیوندد .

فروشگاه جمعه بازار به دلیل داشتن قیمت های بسیار پایین محصولات خود قصد دارد حدود 50 درصد از محصولات خود را به صورت تخفیف ویژه برای مشتریان خود در روز جمعه سیاه برای مشتریان خود عرضه کند .

مشتریان گرامی می توانند با کلیک بر روی پاپ آپ نمایش داده شده برروی صفحه اصلی وب سایت فروشگاه و یا با کلیک بر روی بنر مخصوص جمعه سیاه وارد صفحه محصولات تخفیف ویژه شوند و خرید خود را انجام دهند .

همچنین با شرکت و عضویت در فضای مجازی فروشگاه جمعه بازار در اینستاگرام ، مشتریان وهمراهان گرامی می توانند در مسابقه ویژه جمعه سیاه جمعه بازار شرکت کنند و از جایزه نفیس در این روز بهره مند شوند.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.