یلدای شگفت انگیز جمعه بازار آغاز شد

تخفیفات شگفت انگیز

تخفیفات شگفت انگیز یلدای جمعه بازار

شب یلدا متفاوت ترین شبی است که تمام ایرانی ها آن را تجربه خواهند کرد. این شب از بقیه شب های سال کمی طولانی تر بوده و هرساله لذت دورهمی های دلنشین را برای خانواده های ایرانی تداعی می کند. هر سال آخرین شب آذر ماه و آخرین شب پاییز، کوچکترها در خانواده بزرگترها جمع می شدند و ساعاتی خاص و تکرار نشدنی را برای خود رقم می زنند. وجود یک میهمان ناخوانده به نام کرونا باعث شده تا امسال میهمانی های خاطره انگیز کمرنگ تر شوند.

با توجه به اینکه استفاده از تکنولوژی و اینترنت بین ایرانیان به خوبی جا افتاده است لذا همه ایرانیان می توانند در این شب خاطره انگیز از فضای مجازی بجای دید و بازدید حضوری استفاده نمایند.

تخفیفات شگفت انگیز شب یلدا در جمعه بازار

فروشگاه اینترنتی جمعه بازار هم مانند سال های قبل قصد دارد تا در کنار شما مردم عزیز یک شب خوب و خاطره انگیز را رقم بزند. تخفیفات شگفت انگیز یلدای جمعه بازار قرار است به مدت هشت روز از 99/9/22 لغایت 99/9/30 فعال شود.

در این طرح هشت روزه تمامی کاربران می توانند محصولات موجود در وب سایت رسمی فروشگاه به آدرس www.jomeebazar.ir را با تخفیفات 20.000 تومان الی 100.000 تومان خریداری کنند.

در این شب به غیر از تخفیفات شگفت انگیز، مسابقه یلدا که بسیار پر طرفدار است به همراه جوایز متعدد در فضای اینستاگرامی فروشگاه قرارداده می شود که پیشنهاد می کنیم شما هم شرکت کنید تا یکی از برندگان ما شوید.

روش استفاده از تخفیفات شگفت انگیز یلدای جمعه بازار

خریداران گرامی می توانند برای استفاده از تخفیفات اعمال شده بعد از خرید نهایی در هنگام تکمیل فاکتور، وارد صفحه گردونه شانس شوند و کد تخفیف داده شده توسط سیستم را در قسمت اعمال کد تخفیف در فاکتور نهایی ثبت نمایند.

چگونه از امکانات تخفیف ویژه شب یلدا استفاده کنیم؟

برای به دست آوردن کدهای تخفیف در گردونه شانس می توان از بنرهای بزرگ در اسلایدر صفحه اصلی سایت جمعه بازار و بنر های کوچک در کنار صفحه جمعه بازار مدیا، لینک های موجود در فضای مجازی ( صفحه رسمی فروشگاه در اینستاگرام )، بنر های موجود در اپلیکیشن جمعه بازار استفاده نمایید.

کدهای تخفیف برای خرید های بالای 100 هزار تومان

هشت دسته بندی در قسمت گردونه قرار داده شده که در داخل هر کدام از خانه های آن کد های تخفیف مختلفی وجود دارد.

این کدها مختص به خرید های 100 هزارتومان الی 800 هزار تومان می باشد. یعنی هر خانه با اختلاف 100 هزار تومان با خانه های دیگر طراحی شده است.

با چرخاندن گردونه شانس مبلغی به شما نمایش میده و با وارد کردن کد مورد نظر میزان تخفیف برای شما اعمال می شود.

اگر برای بار اول گردونه به چرخش در آمد و میزان تخفیف داده شده با جمع فاکتور شما همخوانی نداشت می توانید چندین بار دیگر آن را به گردش در بیاورید و خرید خود را با تخفیف بهتر انجام بدهید.

مسابقه اینستاگرامی یلدای جمعه بازار

واحد فضای مجازی جمعه بازار در اینستاگرام امسال هم مانند سال های گذشته قصد دارد مسابقه ای پر چالش و پر از جوایز متنوع را برای دنبال کنندگان پیج برگزار کند.

نحوه شرکت دراین مسابقه و جوایز آن در فضای مجازی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.