نُهواره جمعه بازار

نُهواره جمعه بزار

نُهواره جمعه بازار

روزهای ماه آذر، مناسب ترین زمان برای تخفیف های ویژه فروشگاه های اینترنتی است. لذا در این زمان همه مردم دوست دارند محصولات را با قیمت های مناسب تری خریداری کنند. یکی از تاریخ های به خصوص و تکرار نشدنی قرن حاضر تاریخ 99/9/9 است که از آن به تاریخ تکرار نشدنی قرن یاد می کنند. جشنواره فروش ویژه ( نُهواره جمعه بازار ) ، تکرار نشدنی فروشگاه اینترنتی جمعه بازار در تاریخ 9/9/99 به مدت 9 روز، یعنی از تاریخ یکم آذر 99 تا نهم آذر 99 برگزار می شود.

در این جشنواره فروش ویژه ، نه عدد محصول متفاوت با تخفیف های واقعاً تکرار نشدنی در نظر گرفته شده تا مشتریان عزیز بتوانند به خوبی خرید خود را انجام دهند.

 

 

چه محصولاتی در نُهواره جمعه بازار تخفیف خورده اند؟

محصول های منتخب جزو دسته های دیجیتال، لوازم آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی، لوازم خودرو، لوازم ورزشی و تناسب اندام، اسباب بازی کودک و … قرار دارد.

لازم به ذکر است که علاوه بر این تخفیفات ویژه محصولات دیگری نیز از سوی واحد فروش اعمال تخفیف شده اند که در قسمت تخفیفات شگفت انگیز جمعه بازار قابل مشاهده هستند.

مقدار تخفیفات اختصاص داده شده به محصولات فروش ویژه از 25 تا 40 درصد در نظر گرفته شده که این آفر ها صد در صد واقعی هستند.

همچنین جهت سهولت استفاده از محصولات فروش ویژه از دیگر تخفیفات استثنایی ، این محصولات در صفحه جداگانه و مختص تاریخ مذکور قرار گرفته است.

اطلاع رسانی و لینک های موجود در فضای های مختلف از طریق بنر های تبلیغاتی روی سایت، اپلیکیشن و فضای مجازی اینستاگرام جمعه بازار در دسترس همگان قرار گرفته که دسترسی به یک خرید استثنایی را برای مشتریان عزیز از نُهواره جمعه بازار آسان تر کرده است.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.