آموزش نوشتن محتوای محصول در جمعه بازار

آموزش نوشتن محتوای محصول

 

 

 

آموزش نوشتن محتوای محصول در جمعه بازار

 

برای فروش بیشتر و بهتر دیده شدن محصول یا صفحه محصولات خود در فضای اینترنتی و موتور جستجو گر گوگل باید از اصول محتوا نویسی حرفه ای مرتبط در فضای اینترنتی و وب سایت ها استفاده کنید. ما قصد داریم در این مقاله روش های نوشتن محتوای متنی محصولات را به شما آموزش بدهیم. از آنجایی که مقالات یا نوشته ها برای مخاطب ارزشمند هستند پس باید سعی شود متنی انتخاب و نوشته شود که حس خوبی را به مخاطب القاء کند. با آموزش نوشتن محتوای محصول در جمعه بازار همراه ما باشید.

 

روش های نوشتن محتوای محصولات

 

برای نوشتن یک متن خوب بهتر است قبل از شروع به نوشتار در مورد ساختار و ویژگی های محصول مورد نظر به خوبی مطالعه شود. برای این کار می توان محتوای سایر وب سایت های دیگر را که در مورد همان محصول متن هایی نوشته اند را مرور کنیم تا ذهنمان برای انجام نوشتار ویژگی های و توضیحات مرتبط با محصول بیشتر باز شود. به این صورت شما ابتدایی ترین استراتژی تولید محتوا را در صورت نداشتن ذهنیت اولیه در رابطه با محصول انجام داده اید.

 

مورد دوم در اصول محتوا نویسی انتخاب کلمات مناسب و مرتبط با آن محصول است که بهتر است علاوه بر مترادف ها، کلمات مرتبط با دسته آن محصول هم نوشته شود به عنوان مثال : طبق ویدیوی آموزش نوشتن محتوای محصول در جمعه بازار در قسمت بالا ( هدفون بسیم p47 ) کلمه کلیدی اصلی می باشد که باید اولین کلمه درج شود. سایر کلمات کلیدی مرتبط با محصول ( هدست بیسیم – خرید هدفون بیسیم ) و کلمه مرتبط با دسته محصول ( لوازم جانبی دیجیتال ).بدین صورت 4 کلمه کلیدی اصلی برای محصول مورد نظر انتخاب شده است که باید به صورت یک نواخت در تمام متن پراکنده شوند.

 

آموزش نحوه انتخاب کلمه کلیدی را حتماً مشاهده بفرمایید.

 

اصول محتوا نویسی

نکته : بهتر است در محتوای 400 الی 500 کلمه ای تکرار کلمه کلیدی اصلی محصول بیشتر یا کمتر از 4 بار و سایر کلمات کلیدی بیشتر از 3 بار نباشند. اگر مقدار محتوای شما از 500 کلمه بیشتر شد به ازای هر 100 الی 150 کلمه یک مرتبه تکرار کلمات کلیدی را افزایش بدهید.
نکته 2 : کمترین مقدار کلمات در اصول محتوا نویسی باید 350 و بیشترین آن 1000 کلمه باشد.

 

آموزش نوشتن محتوای محصول در جمعه بازار به روش موتور جست و جو گر گوگل

 

دیگر نکات در روش های نوشتن محتوای محصولات انتخاب کلماتی است که بیشترین جستجو را در موتور جستجوگر گوگل دارند. برای شناسایی اینکه بتوانیم بهتر متوجه کدام کلمات توسط مردم سرچ دارند و به نوعی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند ابتدا باید وارد موتور جستجوگر گوگل شوید.

آموزش نوشتن محتوای محصول

بعد از ورود به صفحه سرچ گوگل اسم محصول مورد نظر خودتان را تایپ کنید و صبر کنید تا پیشنهادات از طرف موتور جست و جو برایتان به صورت ستونی نمایان شود. این حالت یک مدل از روش ها در استراتژی تولید محتوای متنی می باشد. کلماتی که در زیر اسم تایپ شده برای شما نشان داده می شوند پیشنهاداتی است که از طرف این جست و جو گر به شما اعلام می شود و به این معنی است که مردم بیشترین سرچ ها را در ارتباط با محصول شما انجام می دهند.

 

روش دوم در اصول محتوا نویسی با استفاده از ابزار گوگل

 

دومین مورد از روش های نوشتن محتوای محصولات به کمک ابزار موجود در انتهای صفحه سرچ در گوگل است که در تصویر پایین مشاهده می کنید.

آموزش نوشتن محتوای محصول 2

بعد از اینکه نام محصول مورد نظر خود را تایپ کردید دکمه Enter را بزنید تا مرورگر شروع به سرچ کند. بعد از اینکه صفحات سایر وب سایت ها برایتان نمایش داده شد در انتهای صفحه بروید و در بالای کادری که تعداد صفحات را برایتان نشان داده است کلماتی مشابه با مورد نوشته شده شما نمایان می شود. کلمات داخل کادر همان کلماتی هستند که از طرف مردم محبوبیت یا جست و جوی بیشتری را داشته اند. از بین آنها می توانید بهترین ها که مناسب یا مترادف با محصول شما هستند را انتخاب و سه الی چهار عدد از آن ها را برای کلمات کلیدی خود نگهدارید.

به همین راحتی شما کلمات مورد نظر خود را پیدا کردید و بعد از قرار گیری این کلمات در داخل محتوای متنی خود خواهید دید که صفحه محصول شما با آن کلمات بعد از مدتی در سرچ صفحات گوگل نمایش داده می شود. دقت داشته باشید که متن محتوا را به گونه ای بنویسید که مخاطب از آن خسته نشده و به طور کامل از محصول اطلاعات کافی را بدست بیاورد.

 

بعد از انجام این مراحل برای درج نهایی اسم محصول باید این فرمول را برای همیشه به یاد داشته باشید :

 

اسم محصول + ویژگی مهم تر محصول + مدل یا کد اختصاصی محصول

مانند : ظرف شکلات خوری + چوبی + p68

 

همچنین به یاد داشته باشید اسم نهایی انتخاب شده برای محصول توسط شما نباید بیشتر از 6 کلمه باشد.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.