آموزش تنظیم حمل و نقل و هزینه ارسال

آموزش تنظیم نوع حمل و نقل

آموزش تنظیم حمل و نقل و هزینه ارسال

 

در جمعه بازار تمامی ارسال ها توسط پست پیشتاز صورت گرفته و سیستم حمل و نقل متصل به سامانه شرکت ملی پست کشور است.
برای اینکه بتوانید هزینه ارسال کالا را به صورت استاندارد تنظیم کنید باید وزن و ابعاد بسته بندی محصولتان را کاملاً دقیق در اطلاعات محصول وارد کنید. با این کار هزینه ارسال برای پست پیشتاز کاملاً دقیق و اتوماتیک نسبت به آدرس مشتری دریافت شده و به حساب فروشنده عزیز منظور خواهد شد.
در این سیستم حمل و نقل مبلغ 8200 تومان به صورت ثابت برای بسته بندی، بر هزینه پست اعمال خواهد شد که این مبلغ نیز با هزینه ارسال اخذ شده از مشتری جمع شده و به حساب فروشنده منظور خواهد شد.
در سیستم ارسال فروشگاهی اگر بخواهید توسط اداره پست محلی بسته ارسال کنید، به دلیل اخذ هزینه خدمات بالا توسط اداره پست محل مبلغ ارسال بالایی بر مرسوله شما اعمال خواهد شد که به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
برای اینکه هزینه ارسال استاندارد و حتی کمتر از هزینه ای که در فروشگاه از مشتری اخذ می کنید را به پست پرداخت کنید باید پنل اختصاصی پستی دریافت بفرمایید.
مراحل دریافت پنل اختصاصی توسط شما شاید کمی سخت باشد، اما جمعه بازار این کار را برای شما آسان نموده و فقط کافیست برای دریافت پنل اختصاصی پست، از طریق واتساپ به شماره 09396895515 پیام دهید و درخواست لینک ثبت نام پنل کنید.
دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.