آموزش کامل کار با پنل مدیریت فروشگاه در جمعه بازار

آموزش کامل کار با پنل مدیریت فروشگاه در جمعه بازار

آموزش کامل کار با پنل مدیریت فروشگاه در جمعه بازار

 

 

 

 

 

فروشندگانی که از موبایل برای مدیریت فروشگاهشان استفاده می کنند، ویدیو زیر را هم ببینند.

 

 

 

 

 

آموزش ایجاد محصول در جمعه بازار

 

1. انتخاب نام محصول یکی از مهمترین نکات برای بارگزاری محصول می باشد. نام محصل باید حداکثر 5 کلمه باید و سعی کنید برند و یا مدل آن را در انتهای نام محصول بنویسید. به عنوان مثال: هدفون بی سیم p47 که 4 کلمه می باشد و یا یخچال فریزر امرسال مدل X که 5 کلمه می باشد.

2. اگر محصول شما تک رنگ است، نوع آن را بر روی ساده بگذارید و اگر تغییر رنگ و یا تغییر قیمت دارد، نوع آن را بر روی متغییر بگذارید.

3. اگر محصول شما

4. مرحله بعدی مشخص کردن دسته محصول شما می باشد تا محصول شما در سایت نمایش داده شود. به عنوان مثال اگه محصول در دسته هدست یا هدفون قرار می گیرد باید گزینه آن را مشخص کنید و اگه آن دسته موجود نبود نزدیکترین دسته را مشخص کنید. به عنوان مثال لوازم جانبی دیجیتال

5. در قسمت گارانتی محصول متن “گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا” را بنویسید و اگر محصول شما شرکتی و دارای گارانتی می باشد مدت زمان گارانتی آن را بنویسید.

6. در قسمت بسته بندی و ارسال توسط: اسم فروشگاه شما باید درج شود. به عنوان مثال: پخش محمدی

7. در قسمت

8. در قسمت

 

آموزش نام گذاری محصول

 

 

9. برای بارگذاری محصول نیاز به محتوا دارید. محتوا یعنی متنی که در قسمت توضیحات محصول درج می شود که به مقدار آن باید از “350 کارکتر” بیشتر باشد و حدودا تا “700 کارکتر” ختم شود. سعی کنید بیشتر از 700 کارکتر نشود تا مخاطب ارتباط بهتری با متن شما بگیرید و بتواند آن را بخواند.

10. سعی کنید در قسمت “توضیحات کوتاه درباره محصول بنویسید. توضیحات کوتاه اولین قدمی است که مشتری می خواند و بعد از آن توضیحات محصول را می خواند. در قسمت توضیحات کوتاه سعی کنید بهترین و جذاب ترین متن را بنویسید تا مخاطب ترغیب به خواندن محتوای شما داشته باشد.

 

آموزش تصویری درج محتوا متنی

 

11. یکی از مهمترین مواردی که باید رعایت کنید و برای مخاطب ارزش دارد، نوشتن (اطلاعات بیشتر یا همان ویژگی محصول) است که تاثیر بیشتری بر فروش محصول شما دارد.

 

آموزش تصویری رج اطلاعات محصول

 

12. ابعاد مناسب برای تصویر محصول باید “500×500 پیکسل” یا “600×600 پیکسل” و یا “700×700 پیکسل” باشد. وقتی تصویر مربع باشد و با یک ابعاد ثابت، دیگر تصاویر هم به صورت یک اندازه نشان می دهد. سعی کنید تمام تصاویر محصول به یک ابعاد استاندارد بارگذاری شود.

13. یکی از موثرترین روش هایی که فروش شما را افزایش می دهد، “نوشتن سئو” می باشد. سئو میزان محبوبیت شما در گوگل را نشان می دهد که برای هر فروشنده ای مهم است که لینک اول تا سوم صفحه اول گوگل باشد. برای نوشتن سئو، نیاز به داشتن کلمات کلیدی دارید که از گوگل می توانید کمک بگیرید. به طور مثل: اگر محصول شما هدفون بی سیم p47 است. (کلمات کلیدی شما به این صورت می باشد: هدفون بی سیم p47، هدست بیسیم، لوازم جانبی دیجیتال، خرید هدفون بیسیم) این کلمات مرتبط با محصول شما می باشد و به اصطلاح باید از کلمات مترادف آن استفاده کنید و یا کلمات نزدیک به آن محصول باشد. کلمات کلیدی محصول شما باید حداکثر 4 کلمه مرتبط داشته باشد.

14. کلمات کلیدی که برای محصول می نویسید سعی کنید بین محتوای نوشته شده پخش باشد. و در پاراگراف اول حتما اسم محصولتون رو بنویسید که تاثیر پذیری زیادی برای سئوی محصول شما دارد.

15. سعی کنید از برچسب محصولات هم استفاده کنید که کمک زیادی به پیدا شدن محصول شما در سرچ سایت دارد. برچسب محصولات هم باید به ترتیب ابتدا اسم محصول و کلمات مرتبط به آن باشد. و حداکثر بین 2 تا 4 برچسب باشد.

 

دسته‌بندی دانشکده فروشندگان آموزش پنل کاربری
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت