واکسن ایرانی کرونا یا خارجی

واکسن ایرانی کرونا یا خارجی

واکسن ایرانی کرونا یا خارجی ؟

بحران یک ویروس بسیار کوچک و همه گیر، در سراسر جهان به قدری حساس و جدی شده است که محققان مختلفی در دنیا در حال تحقیق و بررسی برای ساخت واکسن کرونا هستند. اولین قدم برای جلوگیری از انتقال این ویروس یا به نوعی اولین راه ها برای پیشگیری از کرونا ، رعایت دستورالعمل های سازمان جهانی بهداشت است. اما یکسری شایعات و کشفیات در رابطه با واکسن کرونا آمریکایی وجود دارد که در سراسر دنیا مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. به راستی واکسن ایرانی کرونا یا خارجی کدام یک می تواند دنیا را از شر این ویروس در امان بدارد؟

واکس ایرانی کرونا (کوو ایران برکت ) تولید شد

بعد از نتایج و تحقیقات اولیه محققان و دانشمندان پر تلاش ایرانی، این واکسن بر روی حیوانات مختلف تست و بعد از تاییدیه نهایی وارد فاز تست انسانی شد.

برای انجام این تست نیاز به داوطلبان مختلفی با شرایط مشخص بود که بر خلاف تلاش شبکه های معاند ضد ایرانی و جاسوسی برای تشویش اذهان عموم مردم، بعد از اعلام ستاد کرونا جهت جذب داوطلب برای تزریق اولین واکسن کرونا بیش از 65 هزار نفر ایرانی اعلام آمادگی کردند.

و سرانجام اولین واکسن به نام ( کوو ایران برکت ) به دختر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، سرکار خانم طیبه مخبر تزریق شد.

مراحل تست و انجام تزریق برای افراد دیگری نیز ادامه داشته و قرار است کم کم وارد فاز های بعدی این واکسن شوند.

طبق صحبت های دکتر حسینی مدیر گروه مطالعات بالینی واکسن ایرانی کرونا دو تزریق در روز صفر و روز چهاردهم انجام می شود.

در نهایت بعد از 28 روز جواب نهایی مطالعات اطلاع رسانی خواهد شد.

نکته مهمی که وزارت بهداشت و ستاد کرونا به عموم مردم اعلام کردند این است که تا قبل از نتیجه نهایی واکسن تمام ایرانی برای پیشگیری از کرونا حتما ضد عفونی ، شست و شوی دست و صورت، رعایت فاصله اجتماعی و… انجام شود.

نکته ای که در رابطه با واکسن ایرانی وجود دارد تا به الان هیچ عوارضی نداشته و همه بیماران سالم و سرحال هستند اما واکسن کرونا آمریکایی عوارض و کشته های بسیار زیادی را از خود به جای گذاشته است.

حالا به نظر شما واکسن ایرانی کرونا یا خارجی آن که معروف ترین آن ساخت شرکت فایزر است کدام می تواند برنده این میدان پر چالش و اتفاقات مختلف در دنیا باشد؟

آشنایی بیشتر با شرکت متخلف فایزر

اول از همه بهتر است با شرکت فایزر کمی آشنا بشویم. این شرکت از سال 2000 تا به الآن دارای 74 محکومیت قضایی قطعی بوده که مجموعا در این بازه زمانی چهار میلیارد و هفتصد میلیون دلار به خاطر اتهامات مختلف شامل به خطر انداختن سلامت جامعه تا پنهان کاری در اثر کرد محصولات یا فریب کاری جریمه شده است.

این شرکت با فشارهای سیاسی و همچنین پرداخت رشوه به بعضی از شرکت های بیمه، حمایت های آن ها را برای خود و کاربرد غیر مجاز و دروغین داروهای خود جذب کرده است.

جالب است بدانید در سال 2009 به قدری میزان تخلفات این شرکت زیاد بوده است که دادگستری آمریکا پرونده های کیفری زیادی را علیه این شرکت به جریان انداخت و در نهایت به دلیل احتمال حبس های طولانی مدیران این شرکت سرانجام قبول کردند تا جریمه 2.3 میلیارد دلاری را به دولت آمریکا بپردازند.

این اطلاعات ابتدایی است که در رابطه با این شرکت متخلف بیان شده است. حالا با توضیحات داده شده درباره این شرکت، واکسن کرونا آمریکایی می تواند انسان ها را از شر ویروس کرونا در امان بدارد؟

پشت پرده فروش و اهداء واکسن فایزر به ایران

همه ما دوست داریم برای پیشگیری از کرونا یا دیگر ویروس های مهم و جدی واکسن آن را تزریق کنیم تا بدن خود را ایمن نماییم.

اما نکته ای که باید در آن دقت کنیم این است که بازیچه فضاسازی های شبکه های غربی نشویم و به ذهن و اندیشه دانشمندان ایرانی اعتماد کنیم.

سوالی که امروزه بحث آن توسط همه رسانه ها بسیار داغ شده استفاده مردم از واکسن ایرانی کرونا یا خارجی آن می باشد.

حالا می خواهیم در اینجا یکسری عوارض لحظه ای واکسن شرکت فایزر را به نقل کلیپ منتشر شده از پیج رسمی خبرگزاری صدا و سیما برایتان شرح دهیم.

 

عوارض واکسن آمریکایی

 

اولین عوارض آن در همان ابتدا منجر به بیهوشی یک نفر از تزریق کنندگان شد. از جمله عوارض دیگر آن حالت بلز یا فلج موقت صورت است که در برخی از دریافت کنندگان واکسن فایزر باعث فلج شدن صورت آنها شد.

یکی از مصرف کنندگان خانمی سیاه پوست است که می گوید در اولین روزها حالم خوب بود و بعد از سه روز سمت چپ صورت من فلج شد و به پزشک مراجعه کردم.

و نکته جالب این صحبت در آن است که این فرد می گوید این بدترین نوع واکسیناسیون بوده و حتی دوست ندارد آن را به دشمن خود نیز بزند و دولت آمریکا نیز برای این فرد هیچ اقدام حمایتی انجام نداده است.

اثرات خطرناک واکسن کرونا آمریکایی

حالت آنافیلاکسی یا شوک آلرژیک از دیگر ضرر های استفاده از واکسن کرونا آمریکایی فایزر به حساب می آید که خود 6 نوع آلرژی را تولید کرده است.

حالا کشوری که خود مدعی حقوق بشر و انسان دوستی است، برای اثرات مخربی که تزریق واکسن های انجام شده در مردم خود ایجاد کرده، هیچ کمکی به آنها نمی کند.

آمریکا در طی سالهای اخیر مردم دنیا را به عنوان موش آزمایشگاهی خود قرار داده و هر نوع تست بیماری را با شیوه های مختلف بر روی آنها انجام داده است.

حالا به نظر شما برای پیشگیری از کرونا می توان از کشور جنایتکار آمریکا، واکس کرونا آمریکایی خریداری کرد؟

کشور آمریکا با وجود اعمال انواع تحریم های ظالمانه در رابطه با بیماری کودکان پروانه ای یا همان ای بی و بسیاری از بیماری های دیگر حالا دلش به حال ملت دلیر و غیور ایران می سوزد؟ و یا می خواهد یک قتل عام دیگری را با روشی جدید به اسم کمک های انسان دوستانه به ملت ایران تحمیل نماید؟

حالا به معنی سوال های پر ابهام شبکه های غربی با مضمون واکسن ایرانی کرونا یا خارجی پی خواهیم برد.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.