هدیه جام جهانی

هدیه خرید تا پایان جام جهانی فوتبال

جام جهانی همانطور که از نامش پیداست اتفاقی بزرگ در سطح دنیا محسوب می شود. یکی از جام های جهانی که در بین ورزش های دیگر از اهمیت بالاتری برخوردار است جام جهانی فوتبال است. این جام نه تنها فقط از نظر بعد ورزشی، بلکه از لحاظ سیاسی و اجتماعی نیز بسیار مهم و حساس می باشد.
همانطور که مستحضر هستید امسال یعنی سال 2018 میلادی جام جهانی فوتبال در کشور روسیه برگذار می شود و مهم تر اینکه کشور عزیز ما ایران نیز به این رویداد بزرگ راه پیدا کرده است. تیم ملی فوتبال ایران در این جام و در مرحله گروهی با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال هم گروه بوده و دیدار خواهد کرد.
با در نظر گرفتن اینکه تیم کشورمان در گروه خطرناک قرار گرفته و هم گروه شدن با دو کشور قدرتمند و صاحب سبک مثل اسپانیا و پرتغال بسیاری از تحلیلگران فوتبال شانسی برای تیم ملی کشورمان قائل نیستند. اما یکی از زیبایی ها و جذابیت های فوتبال قابل حدس نبودن این ورزش گروهی است و بسیار دیده شده که کشورهای قدرتمند در ورزش فوتبال از کشورهای ضعیف تر شکست خورده اند بعلاوه اینکه تیم فوتبال کشور ما نیز امروزه با به کارگیری از بازیکنان خوبی که در تیم های اروپایی بازی می کنند اصلاحا لژیونر هستند تیم دست و پا بسته ای نیست و قطعا حرفی برای گفتن خواهد داشت.
ما نیز برای تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران آرزوی موفقیت و پیروزی داریم.
جمعه بازار در خلال برگذاری جام جهانی هدیه ای برای مشتریان عزیزش در نظر گرفته و با هر خرید شما سروران گرامی یک ظرف آجیل و تخمه هدیه خواهید گرفت.
این هدیه پس از خرید شما و در هنگام بسته بندی محصولات سفارشی شما در کارتن پستی قرار خواهد گرفت.
پس دست به کار بشید و از این فرصت مناسب استفاده کنید.

 

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.