چگونه در خانه یک باشگاه ورزشی داشته باشیم؟

دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریم

چگونه در خانه یک باشگاه ورزشی داشته باشیم؟

ورزش به تمامی فعالیت فیزیکی بدنی گفته می شود که می توان آن را به صورت منظم و سازمان یافته یا گاهی اوقات به صورت تفریحی و بدون برنامه برای بهتر شدن تناسب اندام انجام داد.

امروزه تناسب اندام برای مردمان دنیا بسیار حائز اهمیت است و همچنین تناسب وزن، قد و اندام یکی از مهمترین پارامترهای زندگی انسانها در عصر جدید شده است.

ما امروز قصد داریم در این مقاله به شما کمک کنیم تا اگر از نداشتن تناسب اندام خود رنج می برید و یا برای رفتن به یک باشگاه ورزشی هزینه و زمان کافی را ندارید به راحتی در منزل خود یک باشگاه تناسب اندام با کمترین هزینه داشته باشید.

همانطور که می دانید ورزش می تواند رقابتی برگزار شود و یا برحسب توافق شرکت کنندگان یک یا چند برنده داشته باشد.

ورزش در گذشته

ورزش هایی که برای بدست آوردن سلامتی انجام می شده اند معمولاً در گذشته به صورت تکی بوده اما امروزه با توجه به نیاز حضور در اجتماعات، به حالت گروهی نیز اجام می شوند.

همچنین نوع ورزش ها از حالت ساده و ابتدایی به سمت ورزش ها و بازی های پیشرفته تبدیل و به یک حرفه تخصصی تغییر پیدا کرده است.

عده ای معتقدند که ریشه اصلی ورزش از یونان باستان شروع شده است که علت آن جهت چابکى و ایجاد قوت بدن انجام می یافت.

وجود ورزش هایی از قبیل کشتی، شنا، قایقرانی و ورزش های رزمی که ریشه تاریخی در کشورهای قاره آسیا دارد، همگی نشان دهنده مردمانی با توان بازو و پیکره ی قوی و همچنین داشتن اخلاق نیکو و ورزشکاری بوده است.

ورزش های مختلفی در رشته های متنوع امروزه در سراسر دنیا وجود دارند که میتوان به بوکس، کشتی، شنا، شمشیر زنی، تیراندازی، سوارکاری، اسکی، فوتبال، بسکتبال، والیبال، چوگان، گلف، تنیس و… اشاره کرد.

یکی از مورخ نویسان مشهور یونانی در رابطه با بیشینه ورزش در ایران اینطور می نویسد که: ایرانیان از پنج سالگی تا بیست سالگی سه چیز را می آموختند سوارکاری، تیروکمان، راستگویی.

طبق گفته این مورخ، جوانان تمرینات خود را از طلوع آفتاب با دویدن و پرتاب نیزه و سنگ آغاز می کردند و کارهایی از قبیل پیاده روی های طولانی و عبور از رودخانه، بدون ترشدن سلاح و خواب در هوای آزاد را انجام می دادند.

سوارکاری و شکار جزء مهمترین فعالیت های معمول و رایج در گذشته بوده است.

ورزش در خانه

اما امروزه ورزش کردن تنوع بسیار زیادى پیدا کرده. از جمله ورزش هایی که طی چند سال اخیر افراد زیادی از جمله خانم ها را به خود جذب کرده ورزش های هوازی از قبیل ایروبیک، بدن سازی و… است.

برای داشتن یک اندام مناسب و بدنی قوی، رعایت یکسری رژیم و حضور در باشگاه ورزشى از حداقل مواردی است که هر فرد مورد نیازش است.

اما به دلیل مشغله زیاد افراد، مخصوصا خانم های خانه دار که نیاز است هم به کارهای منزل و هم فرزندانشان برسند رفتن به باشگاه و وقت گذاشتن برای ورزش کاری سخت و زمان بر است.

دراینجا می خواهیم به شما خانم های خانه دار، ورزش کردن در خانه با استفاده از محصولات ورزشی کشی جهت تناسب اندام بهتر را پیشنهاد کنیم، تا به راحتی در منزل خود در هر فصلی ازسال که سرد یا گرم است، بتوانید ورزش کنید تا بدنی سلامت و قوی داشته باشید.

دستگاه های ورزشی متفاوتی در بازار وجود دارد که می توانید از بازار تهیه کنید و در منزل خود استفاده کنید. اما نکته مهم قیمت آنها نسبت به کارایی است که در اختیار شما میگذارند.

به عنوان مثال شاید شما برای تنها فقط آب کردن چربی های دور شکمتان از دستگاه های ورزشی چرخشی ساده استفاده کنید. ولی نکته مهم این هست که هزینه آن نسبت به کارى که به شما ارائه می دهد بیشتر باشد و این چندان خوشایند نیست.

کش ورزشی

ما قصد داریم در این مقاله شما را با دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریم آشنا کنیم.

این کش ورزشی، بهترین و مناسب ترین و در عین حال ارزان قیمت ترین کش ورزشی موجود در بازار است که شما علاقه مندان به ورزش و تناسب اندام میتوانید در منزل از آن استفاده کنید.

این وسیله شامل: دوعدد دستگیره که در کنار آن چرخ هایی جهت انجام سایر حرکات ورزشی است و به آن کش های مقاوم با فن آوری جدید متصل شده است.

همچنین یک صفحه از جنس پلاستیک ABS بسیار مقاوم و مستحکم که در زیر آن منافذی جهت میزان کشسانی کش در هنگام ورزش دارد و در زیر پا قرار میگیرد.

دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریم

با استفاده از دستگاه ورزشى ریوو فلکس اکستریم میتوان به راحتی ۴۴ نوع حرکت ورزشی جهت داشتن یک اندام مناسب را انجام داد.

ابعاد بسته بندی شده این کش ورزشی نسبت به سایر محصولات بسیار کوچک و کم حجم بوده و به راحتی قابل حمل میباشد.

در داخل بسته بندی این محصول یک عدد کیف جهت قراردادن دستگاه ریووفلکس اکستریم وجود دارد تا به راحتی به هرکجا که می خواهید آن را حمل کنید.

با داشتن این محصول می توان، عضلات شکم، سینه، شانه، سرشانه، فیله، کمر، زیربغل، پا، بازو، پشت بازو را درگیر و آنها را تقویت کرد.

از دیگر مزیت های این دستگاه اشغال فضای کم جهت نگهداری و از همه مهمتر استفاده آن در کوچکترین محیط منزل است.

پیشنهاد

با توجه به توضیحات داده شده در مورد کش ورزشی، می توان پی به این موضوع برد که اگر به دنبال یک محصول ارزان قیمت و پرکاربرد هستید و قصد دارید در منزل به راحتی ورزش کنید و تناسب اندام داشته باشید و هم به کارهای منزل رسیدگی کنید، کش ورزشی ریووفلکس اکستریم یک وسیله کاملا مناسب می باشد.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.