مزایای بخاری برقی

فن هیتر رنوا مدل FH-103A

مزایای بخاری برقی

با توجه به وجود فصل سرما بهترین وسلیه جهت گرمایش در فصل زمستان استفاده از بخاری های گازی و برقی است.

همانطور که امروزه میدانیم بخاری های متفاوتی در بازار وجود دارند.

تنوع بسیار زیاد در ساخت و تولید بخاری ها بخصوص بخاری های گازی باعث شده تا انتخاب مصرف کننده در هنگام خرید را دچارمشکل کند.

تنوع بخاری ها وسيستم های گرمایشی از قدیم تا به امروز بوده است که برای مثال می توان بخاری های نفتی و هیزمی در گذشته و بخاری های گازی و برقی در زمان حال راعنوان کرد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی وجود دستگاه هایی از قبیل هیتر برقی، فن کوئل ها، اسپیلت ها و چیلرهاى برقی در ساختمان ها بسیار رواج پیدا کرده است.

اما در این جا قصد داریم به تحلیل و مقایسه بخاری برقی با سایر بخاری های المنت دار برقی بپردازیم.

ابعاد :

ابعاد تولید شده بخاری های برقی فن دار، با ابعاد متنوع و قابلیت حمل آسان نسبت به سایر بخاری برقی های موجود در بازار توانسته محبوبیت خوبی را در بین مشتریان و مخاطبان خود قرار بدهد.

بخاری های برقی فن دار برای آن دسته از مشتریانی مورد استفاده قرار میگیرد که محیط کار کوچک در ابعاد۱۵ الی ۳۰ مترمربع فعالیت دارند.

ابعادکوچک این بخاری های برقی باعث شده تا به راحتی بر روی هر جسم صافی قرار بگیرد و شروع به گرم کردن محیط اطرف بکند.

وزن :

داشتن وزن ۱.۲ الی ۲.۵کیلوگرم یکی ازویژگی های این بخاری های برقی می باشد که باعث میشود حمل راحتی داشته باشد و نیروی وارده در محل استقرار خود را بسیار کمتر کند.

وزن کل این بخاری ها همراه با بسته بندی زیبا که در داخل یک کارتن قرار می گیرد نهایتا به۴ کیلوگرم میرسد.

سایر توضیحات :

همانطور که میدانیم بخاری های برقی که امروزه در دسترس همگان قرار گرفته است در ابعاد کوچک تولید شده است تا به راحتی مصرف کننده بتواند آنرا بر روی زمین یا روی میز قرار دهد.

به دلیل کوچک بودن و داشتن وزن کم این بخاری های رومیزی، می توان آن را روی یک میز یا اپن و یا هر سطح صاف مستحکم قرارداد و به راحتی از آن استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های این بخاری برقی فن دار نسبت به سایر بخاری برقی های موجود در بازار داشتن پیچ مخصوص جهت تنظیم دمای مورد نظر جهت گرم کردن فضای اطراف است.

لذا هر مصرف کننده ای به راحتی می تواند دمای مورد نظر خود را با استفاده از پیچ تنظیم در دو حالت کند و تند قرار دهد.

نکته بسیار مهم این است که یک فن خنک کننده بر روی آن نصب شده است تا زمانی که دستگاه را خاموش می كنيد به راحتی به کمک این فن خنک کننده المنت ها و کل دستگاه زودتر خنک شوند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که سری جدید بخاری های برقی در بازار دارند و مخاطبان زیادی را به سمت خودشان جذب کرده اند داشتن سنسور می باشد.

سنسورهای مختلفی از جمله سنسورهای حساس به افتادن بر روی زمین یا فاصله گرفتن از سطحی که روی آن قرار دارد.

این سنسورها قابلیت این را دارند در هر زمانی که بخاری برقی شما از ارتفاع به زمین افتاد و یا با جسمی برخورد کرد و از سطح اصلی خود فاصله گرفت سریعا به طور خودکار دستگاه را خاموش کند و به محض قرارگرفتن در سطح صاف دوباره شروع به کارکرد می کنند.

اضافه شدن این ویژگی به مصرف کننده اطمینان می دهد که از احتمال آتش سوزی جلوگیری میشود .

معمولا مقدار مصرف برق بخاری های برقی بین۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ وات می باشد و توان گرمایی آنها بین۱۰۰۰تا۱۵۰۰ حد متوسط آن ها است.

یکی دیگر از ویژگی های خاص که در بخاری های برقی نسل جدید استفاده شده، داشتن رده مصرف انرژی در جهت میزان استفاده برق می باشد که طبق استانداردهای مختلف دارای گریدهای A تا E می باشند.

 

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.