معرفی چند وسیله مفید در سفر برای خودرو

معرفی چند وسیله مفید در سفر برای خودرو

همه ما انسان ها دوست داریم در هنگامی که بیکارهستیم و یا در تعطیلات به سر می بریم به مکانی سفر کنیم و از جاذبه های آن محیط کمال استفاده را ببریم.

در واقع سفر کردن یکی از تفریحات لذت بخش انسان ‌هاست.

سفر کردن با انواع وسایل نقلیه عمومی و خصوصی امکان پذیر می باشد.

اما عده‌ای بر این عقیده هستند که سفر کردن با خودروی شخصی برایشان ایمن تر و لذت بخش تر خواهد بود.

حال ما قصد داریم تا در این مقاله چند وسیله جالب و کاربردی مخصوص خودروهای شخصی را برایتان معرفی کنیم.

استفاده از این وسایل سفر شما را برایتان لذت بخش تر و راحت تر خواهد کرد.

لوازم جانبی خودرو یکی از لوازمی است که بسیار برای افراد کاربرد دارد.

سینی غذا پشت صندلی خودرو

وسیله فوق العاده کم جا، کاربردی که هم در مسافرت و هم در طول روز در هنگام استفاده از اتومبیل شخصی می توان از آن استفاده کرد.

جنس بدنه سینی غذای پشت صندلی خودرو از پلاستیک مقاوم و بسیار با کیفیت می باشد.

ابعاد ساخته شده سینی پشت صندلی خودرو سعی شده مطابق با یک استانداردی باشد که برای تمام خودروها قابل نصب بوده و کاربرد داشته باشد.

ابعاد این محصول حدود ۳۰ × ۱۶×۱۶ می باشد.

در پشت سینی غذای صندلی خودرو دو عدد گیره پلاستیکی مقاوم با قابلیت تنظیم کردن کوچک و بزرگ شدن تعبیه شده که در میله های تکیه گاه گردنی صندلی قرار می‌گیرد.

روی بدنه سینی غذا پشت صندلی خودرو دو قسمت برای نگهداری لیوان و بطری همراه با گیره تعبیه شده تا در هنگام مسافرت به راحتی بتوانید آب یا نوشیدنی مورد نظر خود را استفاده کنید و اضافه آن را در محل تعبیه شده قرار بدهید.

سینی غذا پشت صندلی خودرو

سایر ویژگی ها

درب سینی غذا پشت صندلی مانند یک سینی عمل کرده و شما می توانید از آن استفاده های متفاوتی بکنید.

به عنوان مثال اگر قصد خوردن یک پرس غذا را در طول مسافرت دارید به راحتی می توانید ظرف یکبار مصرف خود را روی آن قرار داده و به عنوان یک میز کوچک استفاده کنید.

از کاربردهای دیگر این سینی خودرو قرار دادن تلفن همراه، کیف پول وسایل لوازمی که می خواهید در جیبتان قرار نگیرد و جلوی چشمانتان باشد استفاده کنید.

عموما رنگ‌ های تولید شده سینی غذا پشت صندلی خودرو در سه رنگ مشکی طوسی و کرم می باشد و با اکثریت روکش های صندلی همخوانی دارد.

نکته جالب این سینی تعبیه شدن دوعدد گیره بر روی بدنه آن است که در کناره ها جهت آویزان کردن کیسه های زباله و کیسه های کوچک تعبیه شده است.

جا لیوانی و کنسول خودرو

وسیله بسیار کم جا، کاربردی برای اکثریت خودروها در تمام شرایط اعم از مسافرت های طولانی و مسافرت های روزانه استفاده می شود.

جا لیوانی و کنسول خودرو از جنس پلاستیک مقاوم تعبیه شده است و مانند نمونه خارجی آن از کیفیت خوبی برخوردار می باشد.

محل قرارگیری این کنسول خودرو در بین صندلی و دسته دنده خودرو می باشد، که در هر دو طرف سمت راست و سمت سرنشین قابل استفاده و نصب می باشد.

نصب این جا لیوانی و کنسول اتومبیل بسیار راحت بوده و تنها با فشردن بدنه آن به صورت عمودی در بین درز صندلی و قسمت جعبه تعبیه شده برای دسته دنده اتومبیل به راحتی نصب و قابل استفاده می باشد.

همچنین تمایزی که باعث شده این محصول نسبت به محصول مشابه خارجی برتری داشته باشد، قرار گرفتن دو عدد گیره پلاستیکی مقاوم در پشت بدنه آن می باشد.

جا لیوان کنسولی

نحوه نصب

به این صورت که گیره ها را نسبت به فاصله بین دو فلز گردنی صندلی ماشین سرنشین یا راننده تنظیم کرده و آن را دور آهن های گردنی گیر می اندازیم.

به این صورت می‌توان از این جا لیوانی و کنسول خود را برای سرنشینان عقب خودرو نیز استفاده شود.

همانطور که از اسم این وسیله مشخص است جا لیوانی و کنسول خودرو مکانی برای نگه داشتن لیوان های نوشیدنی در طول مسافرت می باشد.

همچنین در فضای مستطیلی شکل در وسط آن می توان تلفن همراه، سوئیچ، خودکار، فلش و یا سایر ابزار را در آن قرارداد و از گم شدن آنها جلوگیری کرد.

شیار تعبیه شده در کنار جا لیوانی باعث شده تا لیوان های دسته دار با هر ابعادی به راحتی در آن قرار بگیرند و جابجا نشوند.

همچنین از جا لیوانی این کنسول برای نگهداری بطری های آب معدنی و… می توان استفاده کرد.

کیف صندوق عقب

اگر از به هم ریختگی صندوق عقب اتومبیل تان نفرت دارید و دوست دارید همه چیز مرتب و منظم در یک جا قرار گرفته باشد بهترین وسیله برای این کار استفاده از کیف صندوق عقب خودرو می باشد.

از کیف صندوق عقب برای مسافرت نیز می‌ توان استفاده کرد.

جنس بدنه این کیف از پارچه مقاوم بوده و دارای سه محل بزرگ برای قرارگیری لوازم های بزرگ و دو عدد عجیب کوچک در قسمت بیرونی آن تعبیه شده است.

کیف صندوق عقب

استفاده از کیف صندوق عقب باعث می ‌شود تا فضای کمی در صندوق خودروی شخصیتان اشغال شود.

ابعاد کیف صندوق عقب حدود ۶۰×۳۲×۳۲ می باشد.

کیف صندوق عقب به راحتی قابل تا شدن می باشد و وزن سبک و حمل آسان آن نیز از ویژگی‌های این وسیله می باشد.

 

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.