گوشی هوشنمد 4 دوربینه هوآوی

Mate 20 Pro

گوشی هوشنمد 4 دوربینه هوآوی

معرفی تلفن همراه هوشمند Huawi mate20 pro

هنگامی که شرکت هوآوی شروع به تولید و فروش محصولات دیجیتال خود از جمله تلفن های همراه هوشمند در بازار کرد، هدف اصلی این کمپانی تولید گوشی های ارزان قیمت بود که خود نوعی استراتژی ساده به حساب می آمد.

گوشی تلفن همراه (هوآوی میت20 پرو) یکی از معروف ترین و جدید ترین محصولات کمپانی هوآوی است که تولید و به بازارعرضه شده است و قرار است به تازگی به بازار ایران وارد شود.

از ویژگی های طراحی و تولید آن می توان به صفحه نمایش شفاف و یک دست آن اشاره کرد که روی آن هیچگونه دکمه ای تعبیه نشده است.

صفحه نمایش

یکدست بودن صفحه نمایش و نوع طراحی آن بسیار مشابه گوشی آیفون ایکس اس بوده و جذابیت آن را دوچندان کرده است.

درواقع می توان گفت زمانی که حرف از پرچم داران برند های مختلف تولید کننده تلفن های همراه زده می شود ناخودآگاه ذهن های همه به سمت نمایشگرهای OLED می رود.

در واقع این نوع نمایشگرها دارای نور روشنایی بالا و زاویه دید فوق العاده و قابل استفاده در زیر نور خورشید هستند.

 

Mate 20 Pro1

شرکت هو آ وی هم برای ماندن و نشان دادن خود در بازار رقابت در کنار سایر برند ها راهی جز استفاده از این نوع تکنولوژی در حوزه دیجیتال نداشته است که آن را می توان به خوبی در میت ۲۰ پرو مشاهده کرد.

نمایشگر 6.39 اینچی به همراه رزولوشن۱۴۴۰ در۳۱۲۰ پیکسل و تراکم بالای ۵۲۸ پیکسل در هر اینچ کیفیت تصویر فوق العاده را به ارمغان آورده است.

شرکت هو آ وی تقریبا ۱۵ سال از ورودش به عرصه رقابت در بین تلفن های همراه هوشمند میگذرد، این در حالی است که قبل از آن به فکر ساخت گوشی های ارزان قیمت بود و همانطور که در بالا به آن اشاره شد کی نوع استراتژیک برای خود محسوب می کرد.

اما امروزه با تولید محصولات جدید وحرفه ای حرفی بین رقبای خود یعنی سامسونگ، اپل و… دارد که این حاصل آوردن تکنولوژی جدید و به روز در تلفن های همراه خود می باشد.

قیمت همسطح با سایر رقبای خود و داشتن امکانات یکسان و حتی در بعضی موارد بیشتر، عاملی شده تا عده زیادی از مخاطبان را به سمت خود جذب کند.

خانواده میت از زمان شکل گیری خود که در سال ۲۰۱۸ به اوج بلوغ خود رسید، تا به امروز تغییراتی کرده است.

میت 20 پرو یکی از محصولاتی است که دارای ویژگی های خاص و انبوه می باشد.

داشتن تشخیص چهره سه بعدی، دوربین سه گانه همراه با رزرو لوشن بالا، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، فناوری شارژ سریع یکی از کاملترین گوشی های هوشمند در بازار معرفی شده است.

تکنولوژی جدید در ساخت و بدنه

همانطور که میدانید استفاده از دو ترکیب شیشه و فلز باعث شده تا پرچم داران کمپانی های مختلف قدرت خود را از استفاده این تکنولوژی جدید به رخ بکشند.

در واقع میتوان گفت این موضوع خود حکم یک فرمول طلایی برای تولید کنند گان گوشی های همراه نسل جدید می باشد.

Mate 20 Pro2

نکته قابل توجه در رابطه با استفاده از این نوع تکنولوژی عاملی است که حس کاربر نسبت به این نوع کالا گران تلقی شود و مزیتی از جمله آنتن دهی بالا و شارژ سریع را می دهد اما لکه پذیر بودن بدنه گوشی مورد انتقاد خیلی ها قرار گرفته است.

چینی ها برای رفع این مشکل، در رنگ های آبی و سبز مدل میت 20 پرو، بر روی پنل پشتی، بافت نسبتا زبری با خطوط مورب، موسوم به HYPER OPTICAL PATTERN به کار برده اند.

استفاده از این مورد باعث میشود تا تلفن همراه را به میزان قابل توجهی نسبت به لک و اثرانگشت مقاوم کند و احتمال لیز خوردن یا سرخوردن را کاهش دهد.

Mate 20 Pro3

دوربین

شاید اگر برای بار اول چشمتان به دوربین های این گوشی که در پشت آن تعبیه شده است بیافتد سؤالی که در ذهنتان تداعی می شود این باشد که چرا چیدمان دوربین و فلش به صورتی ناخوشایند در قابی مربعی شکل قرار گرفته است؟

در جواب باید گفت چینش که تایی که در یک قاب مربعی شکل تشکیل شده است دارای 3 دوربین و یک فلش الهام گرفته شده از چراغ های جلوى خودروهای سوپر اسپرت پورشه می باشد.

Mate 20 Pro4

در واقع می توان گفت هر چند عده ای از این چینش خوششان هم نیاید ولی این یک نوع سبک خاص و در نهایت یک امضاء خاص برای این مدل از گوشی محسوب می شود.

پرچم داران چینی در درنسل دوربین های جدید گوشی های هوشمند از سنسور ۴۰ مگا پیکسلى در میت 20 پرو با ابعاد 1.17 اینچی در کنار لنزی با دیافراگم 1.8 و فاصله ی کانونی معادل 27 میلیمتری به عنوان دوربینی اصلی بهره گرفته اند و این خود عاملی است برای جلوگیری از لرزش تصویر، که متکی بر هوش مصنوعی می باشد.

یکی از توانایی های جذاب میت 20 پرو ضبط ویدیو هایی با کیفیت 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه دارد که این برتری خاصی نسبت به سایر رقبای خود که 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می کنند محسوب می شود.

وجود دوربین سلفی 24 مگاپيكسلى عاملی است تا بهترین عکس های سلفی را در کنار دوستانتان به یادگار بگیرید.

جمع بندی

موارد زیادی است که می توان در رابطه با این گوشی هوشمند بحث کرد ولی در پایان قصد داریم جمع بندی خودمون رو براتون بگیم.

گوشی میت 20 پرو همانطور که گفته شد در سال 2018 از فناوری خاصی استفاده کرده و زبانزد عام و خاص مردم جوامع در دنیا شده است.

امروزه با وجود تکنولوژی های منحصر به فردی که شرکت اپل در هر سال رونمایی می کند و با وجود تنوع امکانات شرکت سامسونگ که تغییرات شگرفی را مشاهده کرده ایم حالا شرکت هوآوی از محصولات نسل جدید خود رونمایی کرده است و قدرت خود را به رخ سایر رقبای خود می کشد.

اما می توان گفت به دلیل یکسان بودن امکاناتی نظیرتشخیص چهره، حسگر اثر انگشت و … بینی برندها ی مختلف اگر به دنبال تلفن همراه هوشمندی با کیفیت دوربین بالا و پردازنده قوی می گردید خرید گوشی میت 20 پرو یکی از بهترین انتخاب های شما می تواند باشد.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.