تحلیل و بررسی فر روگازی پلین

غذا ساز پلین

ویدیو تحلیل و بررسی فر روگازی پلین

این  فر چند کاره  در واقع که اعجوبه آشپزی است و تقریبا هر چیزی را می توان با آن پخت. از مزایای ویژه فر روگازی پلین می توان به سرعت در آماده سازی، کم حجم بودن نسبت به کارایی، شست و شوی آسان، کیفیت ساخت بالا، پخت غذای سالم و رژیمی با غذا ساز پلین و … نام برد.

فر چند کاره پلین از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که به تفکیک به آن می پردازیم.

 

تحلیل و بررسی درب غذا ساز پلین

 

این درب از کیفیت بالایی ساخته شده. جنس این قسمت از آهن آبکاری و روکش رنگ کوره تشکیل شده، همچنین قسمت بالایی این درب دارای شیشه مقاوم در برابر حرارت است که برای بهتر دیده شدن داخل دستگاه و مشاهده روند پخت غذا تعبیه شده است.

در قسمت مرکزی درب چتر فلزی قرار دارد که وظیفه پخش حرارت به روی غذا را دارد، در واقع این قسمت باعث میشود که حرارت منتقل شده به بالا به صورت یک چتر حرارتی روی غذا را کاملا بپزد.

دسته نصب شده روی درب محصول از جنس باکالیت نسوز است و به صورت کاملا آیرودینامیک قرار داده شده تا به راحتی بتوان درب را جابجا کرد.

 

تحلیل و بررسی سینی فر روگازی

 

این سینی از جنس فلز با روکش گرانیت ساخته شده که نچسب بودن خاصیت اولیه آن است. با استفاده از این سینی انواع کیک و شیرینی، پیتزا، لازانیا و نان و … را به راحتی بپزید.

 

صفحه روغن گیر غذا ساز پلین

 

یک صفحه روغن گیر در فر روگازی پلین قرار دارد که باعث می شود بتوانیم غذاهای بخار پز درست کنیم. این قسمت هم از فلز با روکش گرانیت درست شده.

با این وسیله می توان غذا های سرخ شده کم روغن و یا حتی بدون روغن درست کرد که این موضوع برای افرادی که رژیم غذایی حساسی دارند بسیار عالی خواهد بود.

یک انبر هم برای جابجایی آسان این کفی قرار داده شده است تا در هنگامی که بسیار داغ است، به راحتی بتوان آن را جابجا نمود.

 

تحلیل و بررسی فر روگازی پلین ( کفی )

 

این بخش از غذا ساز از جنس فولاد با رنگ کوره ای درست شده تا علاوه بر مقاوم بودن در برای حرارت رنگ خود را نیز حفظ کند.

کفی غذا ساز پلین به طور مستقیم با حرارت اجاق گاز ارتباط دارد. برای سر نخوردن و نلغزیدن روی انواع اجاق گاز بهتر است رینگ نگهدارنده مخصوص را زیر کفی محصول قرار دهیم.

روشن کردن فر های بزرگ برای مواقعی که مقدار کمی غذا می خواهیم بپزیم، به صرفه نیست. از سویی فر های بزرگ برای گرم شدن نیاز به زمان و انرژی زیادی دارند.

این فر بسیار زود سرهم می شود و خیلی زود هم شست و شو و جمع می شود، انرژی یک شعله معمولی گاز هم برای کار با آن کافیست و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای فر های بزرگ باشد.

غذا ساز پلین
دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.