کاربرد ظروف اردو خوری

اردو خوری بامبو 5 خانه

اردو خوری

امروزه ظروف پذیرایی و انواع ظروف اردو خوری جزو جدایی ناپذیر هر آشپزخانه ای بشمار می روند.

این نوع ظروف دارای کاربردهای زیادی بوده و علاوه بر ظاهری زیبا و شکیل به میهمانی، سفره و میز غذای شما جلوه ای شیک و مدرن می دهند.

دیگر زمان استفاده از کاسه و بشقاب های متعدد برای قرار دادن انواع خوراکی ها و تنقلات گذشته است. اردو خوری به معنای واقعی کلمه به ظروف پذیرایی اطلاق می شود که برای سرو انواع پیش غذا، دسر، سالاد و نظیر آن قبل از غذای اصلی بکار می رود.

اما با توجه به مزایای زیاد این ظروف از آن برای سرو انواع شیرینی، تنقلات، آجیل، شکلات و نقل نیز استفاده می گردد. امروزه ظروف اردو خوری بسیار متنوعی را در بازار مشاهده می نمائیم.

انواع ظروف پذیرایی شیشه ای، سرامیک، پلاستیکی، چوبی و پلی پروپیلن در طرحها و رنگهای مختلف در بازار عرضه می گردد. در ادامه به بررسی کاربرد و مزایای آن می پردازیم.

اردو خوری بامبو پنجه گربه ای

کاربرد ظرف اردو خوری چیست

همانطور که اشاره شد اردو خوری برای سرو انواع پیش غذا، شیرینی و شکلات و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. ظروف اردو خوری با تعبیه چندین قسمت مجزا که بطور زیبایی در کنار یکدیگر جای گرفته اند مشکلات مربوط به پذیرایی از میهمانان را راحت کرده است.

شما با تهیه این ظروف پذیرایی دیگر نیاز به قرار دادن انواع شکلات، شیرینی و سایر تنقلات در ظروف جداگانه ندارید بلکه می توانید آنها را به طرز زیبایی در قسمتهای مختلف اردوخوری قرار دهید.

همچنین بر روی میز و سفره غذا می توانید براحتی انواع ماست، ترشی، دسر و غیره را در یک اردو خوری قرار داده و زینت بخش میز خود باشید. یکی از دیگر از کاربردهای رایج اردو خوری قرار دادن اجزای مختلف آجیل و شیرینی در درون ظروف پذیرایی است. بدین ترتیب نیازی به تهیه چندین ظرف مختلف نداشته و مشکل کمبود جا بر روی میز نیز برطرف خواهد شد.

اردو خوری حلزونی بامبو

تزئین میز و سفره با اردو خوری

انواع ظروف پذیرایی و اردو خوری جزئی از تزئینات میز و سفره غذا و جزو اصول سفره آرایی بشمار می روند. اگر می خواهید میز پذیرایی شما دارای تزئینات زیبایی بوده و میهمان نوازی شما زبانزد همگان شود از بکار بردن ظروف اردو خوری غافل نشوید.

شما می توانید به سهولت انواع دسر، سالاد، شیرینی، تنقلات و غیره را در درون این ظروف پذیرایی قرار داده و علاوه بر اشغال فضای کمتر به زیبایی میز پذیرایی خود کمک شایانی نمائید.

نکته قابل توجه این است که برای مواد غذایی رنگی از ظروف پذیرایی سفید و برای انواع ماست و سالادهای سفید رنگ، ظرف اردو خوری رنگی بکار برید تا هماهنگی و زیبایی در سفره شما به نهایت خود برسد.

انواع ظروف پذیرایی و اردو خوری در جمعه بازار

اگر می خواهید با استفاده از انواع اردو خوری و ظروف پذیرایی شیک زینت بخش میز و سفره خود باشید می توانید انواع مدلهای موجود در سایت جمعه بازار را مشاهده و نسبت به خرید آنها اقدام نمائید.

انواع ظروف اردو خوری ساخته شده از چوب بامبو شیک و مدرن را می توانید در جمعه بازار تهیه نمائید. مدل حلزونی، پنج خانه، مدل قلب و پنجه گربه جزو ظروف ساخته شده از جنس بامبو هستند.

اردوخوری سه طبقه تاشو

همچنین اردوخوری سه طبقه تاشو از جنس پلی پروپیلن نیز با طرح و رنگ زیبا در دسترس است. در ادامه به معرفی هر یک از مدلها می پردازیم.

اردو خوری بامبو 5 خانه

اردوخوری ۵ خانه بامبو : این ظرف زیبا در ابعاد ۲ * ۲۸.۲ سانتیمتر و از جنس بامبو است. از جمله مشخصات این ظرف زیبا شستشوی آسان، طراحی شیک و جذاب بوده و با دارا بودن ۵ خانه مجزا، مناسب برای سرو انواع دسر، سالاد، آجیل و تنقلات بوده و زینت بخش سفره و میز شما خواهد بود.

اردوخوری حلزونی بابمو

اردوخوری حلزونی بامبو : این ظرف پذیرایی دارای ابعاد ۲*۲۸ سانتیمتر بوده و دارای سه حلقه مجزای تو در تو برای مواد غذایی مختلف است. این ظرف زیبا دارای کاربردهای زیادی است و می توان انواع مواد غذایی را به زیبایی در آن تزئین نمود.

اردو خوری بامبو مدل قلب

اردوخوری بامبو مدل قلب : این ظرف در ابعاد ۲*۱۱.۵*۲۳.۵ سانتیمتر عرضه شده و طراحی زیبا و فانتزی دارد. می توانید از آن برای پذیرایی کودکان و میهانی های خود استفاده نمائید.

اردو خوری بامبو پنجه گربه ای

اردوخوری بامبو مدل پنجه گربه : این ظرف در ابعاد ۲*۲۸ سانتیمتر دارای ۵ خانه برای سرو انواع سالاد، دسر و سایر تنقلات است.

اردوخوری سه طبقه تاشو : دارای سه طبقه مجزا از جنس پلی پروپیلن و در اندازه های مختلف است. طراحی زیبا و کاربردی آن موجب نگهداری انواع مواد غذایی در آن می شود.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.