مزایای بند رخت آپارتمانی

لوازم شست و شو و نظافت

مزایای بند رخت آپارتمانی

رخت آویز شوفاژ

زندگی انسان های امروزی دستخوش تغییراتی شده که وابسته به پیشرفت علم و دانش و پیشرفت تکنولوژی است.

این تغییرات، آثاری منفی و مثبت در زندگی مردم گذاشته است.

به عنوان مثال با تغییرات نوع شست وشوی لوازم منزل مانند ظروف پخت وپز و سرو غذا و لوازم مانند البسه باعث شده تا به جای استفاده از دست و فعالیت بیشتر فیزیکی از ماشین های هوشمند لباسشویی و ظرفشویی استفاده کنند.

یا به دلیل ساخت وسازخانه های قدیمی وتبدیل شدن آن به آپارتمان های کوچک دیگر کسی فضای کافی برای پهن کردن لباس بر روی طناب های داخل حیاط را ندارد.

به همین دلیل استفاده از بند رخت لباس که طی چند سال گذشته تولید شده است بهترین گزینه برای آویز کردن لباس خیس در آپارتمان های کوچک است.

با مطالعه این مقاله به راحتی می توان از محصولات خلاقانه تری که در حوزه بند رخت آپارتمانی و رخت آویز شوفاژ تولید شده است با خبر شد و انتخاب مناسبتری در هنگام خرید بند رخت انجام داد.

نگاهی به گذشته

نظافت و پاکیزگی مهمترین رکن تمام ادیان الهی است که بسیار مورد اهمیت میباشد.

شستو شوی لباس یکی از مواردی می باشد که در نظافت و سلامتی فردی بسیار حائز اهمیت است.

با مطالعه بر روی تاریخ زندگی پیشینیان می توان دریافت که با وجود نبود امکانات پیشرفته مردم از آب رودخانه های کم عمق در پایین است دشت ها استفاده می کردند.

در زندگی عشایر و بعضی از روستا نشینان مناطق مختلف ایران هم هنوز شست وشوی لباس در اطراف رودخانه های کم عمق به چشم می خورد.

اما امروزه با وجود تکنولوژی و پیشرفت علم و دانش بشر ماشین آلاتى هوشمند از نوع ظرفشویی و لباس شویی کمک بزرگی در شست و شوی لباس و ظروف کرده است.

مدیریت بهینه در زمان و استفاده از آب یکی از ویژگی های این ماشین آلات خانگی محسوب می شود.

اما همانطور که پیشتر به آن اشاره شد، با تغییر نوع کاربری منازل از کلنگی به آپارتمان های نو و کوچک دیگر فضای کافی برای شست و شوی لباس و پهن کردن آنها در حیاط نیست.

تنها فضای مناسب در منازل جهت خشک کردن البسه حدود ۲ الی سه متر بالکن موجود در هر واحد آپارتمانی كوچك است.

گرمای هوا در فصل تابستان و بهار این امکان را می دهد تا در بالکن لباس هایمان را در مجاورت هوا قرار بدهیم تا عمل خشک شدن سریعتر انجام بگیرد.

اما در فصل زمستان و پاییز به دلیل خنک بودن و سرمای زیاد هوا عمل خشک کردن لباس بسیار طولانی و طاقت فرسا است.

به همین دلیل لباس ها را در محیط داخل خانه در کنار بخاری و یا شوفاژ قرار می دهند تا از گرمای آنها برای خشک کردن لباس استفاده کنند.

بند رخت آپارتمانی

در طی چند سال گذشته محصولاتی با نام های بند رخت لباس، بند رخت آپارتمانی و… به بازار عرضه شد.

این محصولات تولید شده ابعادی حدود 1 تا1.5 متر را اشغال می کنند و در طرح های مستطیل، دایره، چند ضلعی و… به بازار عرضه می شوند که به راحتی جمع می شوند و در گوشه ای از منزل می توان آن را نگه داشت.

اما گاهی برای خشک کردن چند تکه لباس نوزاد و یا لباس زیر برپایی بند رخت های بزرگ کاری سخت و غیرمعقول است، به همین دلیل میتوان از محصولاتی جدید به نام رخت آویز شوفاژ که به تازگی وارد بازار شده اند استفاده کرد.

رخت آویز شوفاژ استیل

جنس بدنه رخت آویز شوفاژ مانند سایر بند رخت های موجود در بازار از استیل می باشد و در برابر گرما بسیار مقاوم بوده و ذوب نمی شود.

رخت آویز شوفاژ وسیله ای کاملا سبک و قابل حمل می باشد که به راحتی در همه جا قرار میگیرد.

میتوان با کمک دسته آویز مخصوص این رخت آویز آن را به شوفاژ منازل متصل کرد و از گرمای رادیاتور بدون آسیب رساندن به لباس استفاده کرد.

همچنین رخت آویز شوفاژ تنها برای متصل شدن به بدنه شوفاژ تعبیه نشده است بلکه می توان آن را در هنگام مسافرت به لبه های درب ماشین آویزان کرد و یا آن را به لبه پنجره و بالکن منازل هم متصل کرد.

حجم و ابعاد رخت آویز شوفاژ نسبت به بند رخت های آپارتمانی بسیار کمتر میباشد و همچنین قیمت آن نیز مقرون به صرفه تر می باشد.

جنس میله های رخت آویز شوفاژ از استیل و جنس دسته های آن از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم در برابر گرمای شوفاژ می باشد.

درکل می توان اینطور بیان کرد که اگر به تازگی نوزادی به جمعه خانواده تان اضافه شده و نیاز دارید لباس های فرزندتان در مدت زمان کوتاهتری بعد از شست وشو خشک شود، استفاده از رخت آویز شوفاژ وسیله کاملا مناسب و ارزان است.

 

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.