سفارش پیامکی جمعه بازار راه اندازی شد.

سفارش پیامکی جمعه بازار

در زمان های گذشته که انسان ها اکثراً در روستا ها و قبایل زندگی می کردند، معمولاً هر خانواده نیاز های ضروری زندگی اش را خودش تأمین می کرد. مثلاً در هر خانه ای تنور پخت نان وجود داشت و مادر خانواده کار طبخ نان را انجام می داد و یا اینکه خود خانواده ها دام پروری می کردند و گوشت و لبنیات را خودشان تأمین می کردند و از پوست و موی دام برای تهیه پوشاک استفاده می کردند. در این مدل زندگی معمولاً خانه یا لوازم منزل را پدر خانواده خودش با استفاده از چوب و یا فلزات میساخت. اما با گسترش روستاها کم کم بشر دریافت که باید تقسیم کار کند و نمی تواند خودش به تنهایی تمام نیاز ها را برطرف سازد، به همین دلیل مشاغل گوناگون بوجود آمد و هر کس مشغول به کاری شد و مردم برای تأمین نیازهایشان با هم همکاری و مبادله انجام می دادند. با افزایش جمعیت و بوجود آمدن شهرها محصولات تولید شده تولیدی ها در دسترس همه قرار نداشت و همین امر باعث شد که فروشگاه ها بوجود آیند. همان گونه که از نامش پیداست، فروشگاه مکانی است که بسیاری از محصولات مصرفی برای استفاده مردم جمع آوری می شوند. اما با گذشت زمان و گسترش شهرها و پیدایش ابرشهرها و همچنین به دلیل تراکم جمعیت و ترافیک و دشواری در عبور و مرور و همچنین کمبود وقت، فروشگاه های حضوری دیگر به تنهایی نمی توانستند به نیاز های مردم پاسخ دهند به همین دلیل فروشگاه های اینترنتی یا مجازی بوجود آمدند. این فروشگاه ها در بستر شبکه جهانی اینترنت و کاملاً دیجیتال فعالیت می کنند و محاسن بسیار زیادی نیز دارند.
معمولاً ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی به چند روش انجام می شود: 1 ثبت سفارش آنلاین و به صورت مستقیم از سایت 2 ثبت سفارش تلفنی 3 ثبت سفارش پیامکی 4 ثبت سفارش به وسیله USSD و … که هر کدام از این روش ها محاسن محتص به خود را دارند. اما نکته ی بسیار واضح این است که هر یک از این روش ها برای یک فروشگاه اینترنتی حُسن محسوب می شوند. از بین روش های نام برده شده، ثبت سفارش به صورت پیامکی یکی از ساده ترین و پر کاربرد ترین روش های ثبت سفارش در فروشگاه های مجازی است، به همین منظور فروشگاه جمعه بازار برای راحتی بیشتر شما مخاطبان عزیز ثبت سفارش پیامکی را راه اندازی نمود.
کار با این روش بسیار ساده است و فقط کافی است کد یا همان شناسه محصول و یا محصولاتی که در نظر دارید را به شماره پیامکی 500020100216 ارسال کنید و منتظر تماس کارشناسان جمعه بازار باشید. کد کالا در کنار هر محصول و در زیر نام محصول با عنوان شناسه محصول درج شده است و معمولاً چهار رقمی میباشد. پس از ارسال کد یا شناسه محصولات در ساعات کاری حداکثر 1 ساعت و در زمان های غیر کاری حداکثر 12 ساعت زمان خواهد بردتا کارشناسان جمعه بازار با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.