اپلیکیشن جمعه بازار در راه است …

خبر اپلیکیشن جمعه بازار

اپلیکیشن جمعه بازار به زودی در دسترس همگان قرار خواهد گرفت .

طی مصاحبه انجام شده با مدیرروابط عمومی و فضای مجازی جمعه بازار ، قرار است به زودی اپلیکیشنی با امکانات خوب و متنوع در دسترس تمام اقشار جامعه قرار خواهد گرفت.

همچنین وی افزود ، به دلیل استقبال پرشور مردم و همچنین شرکت در نظرسنجی هاى فروشگاه اینترنتی جمعه بازار ، به کمک تیم برنامه نویسی حرفه ای مجموعه جمعه بازار اقدام به ساخت نرم افزاری با امكانات خوب و متنوع و پیشرفته از سایر فروشگاه های مجازی کرده است . البته لازم به ذکر است که ساخت اپلیکیشن جمعه بازار از سال های قبل هم در برنامه کاری این مجموعه بوده است اما به دلیل اولویت داشتن فضای وب فروشگاه پیشرفته برای کاربران لازم بود تا وبسایت فروشگاه جمعه بازار به طور کامل با امکانات آماده شود .

نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که در همان سال اول تأسيس فروشگاه ، اپلیکیشن جمعه بازار به صورت آفلاین و شيوه ثبت سفارش محصول به صورت متفاوت در دسترس ۸ الى ۹ هزار نفر از مردم عزیز کشور قرار گرفته بود .

زینلی مدیر روابط عمومی و فضای مجازی فروشگاه اینترنتی جمعه بازار در ادامه گفت که سعی کردیم اپلیکیشن با حجم پایین ساخته و تولید شود تا به راحتی در تمام تلفن های همراه نصب و قابليت اجراء داشته باشد .

از دیگر ویژگی نرم افزار جدید جمعه بازار نسبت به نسخه شماره یک آن آنلاین بودن آن ودارای ویژگی های بهتر و راحت تر جهت دسترسی بهتر به سایر محصولات است.

لذا کاربران میتوانند بعد از ورود به اپلیکیشن جمعه بازار وارد صفحه اصلی آن شوند .

فضای کلی اپلیکیشن :

بعد از ورود به اپلیکیشن ، ابتدا در بالای صفحه بنرهای اصلی مشاهده میشود و در قسمت پایین آن دسته بندی های اصلی محصولات کنار هم چیده شده اند و به راحتی کاربران می توانند با کلیک بر روی دسته مشخص شده وارد صفحه محصولات مورد نظر شوند.

وی افزود در اولین ردیف از محصولات این اپلیکیشن پیشنهاد شگفت انگيز جمعه بازار برای مخاطبان به نمایش گذاشته شده است که همزمان با فضای وب سایت فروشگاه اینترنتى جمعه بازار تغییر می کند و بر حسب زمان مشخص شده تخفیف های ویژه برای مشتریان به نمایش گذاشته می شود.

همچنین خاطرنشان کرد که برای رفاه حال شهروندان وهمراهان در فضای مجازی ( اینستاگرام ، تلگرام ، و… ) هم پیشنهادهای شگفت انگیز در دسترس همگان قرار خواهد گرفت که از هر طریق جهت استفاده از تخفیفات ویژه بهره مند شوند.

بعد از پیشنهاد های شگفت انگيز نوبت به سایر دسته محصولات می رسد که به ترتیب شامل : لوازم آشپزخانه، لوازم جانبی خودرو ، لوازم آرایشی و بهداشتی و ابزار سفر برای مشتريان چیده شده است كه امکان تغییر آن بر اساس نظر کارشناسان جمعه بازار امکان پذیر است.

برای مشاهده محصولات جزئی در صفحه اصلی تنها با کشیدن بر روی ردیف محصول مورد نظر به سمت چپ و راست میتوانید تا۱۰ محصول جدید از دسته محصول مورد نظر را مشاهده کنید.

زینلی در ادامه مصاحبه اضافه کرد که اگر عضو فروشگاه جمعه بازار نیستید با نصب اپلیکیشن جمعه بازار و ثبت نام در آن از تخفیفات ویژه برخوردار شوید.

نسخه جدید نرم افزار جمعه بازار برای سسیستم عامل های اندروید طراحی شده و به دلیل محدودیت های فعلی در سیستم عامل هایios این امکان برای سایر کاربران باسیستم عامل های iosوجود ندارد .

 

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.